سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد : افزایش غیر منطقی قیمتها بیشترین درخواستهای مردمی

یزدفردا :معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزددر راستای اجرای طرح نظارتی نوروز 91 طی گزارشی در جلسه هماهنگی و توجیهی این طرح اعلام کرد به منظوراهتمام بر تحقق انتظارات و خواستهاي مردم در جلوگيري از افزايش بي رويه قيمت كالا و خدمات مورد نياز در سطح بازار، با متخلفینی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کالاها می‌کنند برخورد میشود.
وی خاطر نشان کرد نظارت و کنترل بر قیمت ، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها با هدف افزایش رضایت عمومی در استان با جدیت دنبال می شود و تمامی بازرسان و ناظران افتخاری نیز به منظور پاسخگویی سریع تر به مسایل و مشکلات مردم در این زمینه آماده همکاری هستند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین دراجرای طرح نظارتی  نوروز سال 91 به کلیه کارشناسان و بازرسان تأکید نمود به موضوع افزایش قیمتها حساسیت ویژه ای نشان داده و اقدامات موثر را انجام دهند
آقای زارع  در پایان از امکان مشاهده قیمت محصولات  بیش از  1500 واحد تولیدی و توزیعی در سایت سازمان حمایت به آدرسir www.124. خبرداد و گفت: با اقدامات لازم برای تکمیل اطلاعات و درج قیمت این محصولات در سامانه 124 توسط همکاران سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها ، امکان رصد و کنترل قیمتها برای مردم فراهم می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا