تقديمي از هواداران استاد عزت ا... جامعي ندوشن

زندگي نامه استاد عزت الله جامعي ندوشن


در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد خدا را شكر هم خودش و هم دلش جوان است


فقط دوري راه منزل تا دانشگاه بسيار ازارش مي دهد و هر 4 سال يك بار به خاطر پياده روي زياد كفش عوض مي كند


اصل و ريشه استاد به منطقه اي با نام ندوشن در يزد برمي گردد كه استاد به آن به شدت تعصب دارند


و عشق مي ورزند( ندوشن, یزد, ایران )(اردكان-ميبد-نبوك ندوشن)


اگر قسمت باشد قرار است به اتفاق بچه هاي دانشگاه واحد 38 يك روز به ندوشن برويم و از باغ بسيار بزرگ پدر بزرگ استان ديدن كنيم و عكس يادگاري بگيريم.


استاد در محله 400 دستگاه تهران بزرگ شد و با توجه به عشق و علاقه اش به فيلم وهنر سينما در اين رشته به تحصيل و فعاليت خود ادامه داد


استاد دارای مدرک لیسانس کارگردانی و بازیگری


فوق لیسانس مدیریت دولتی

مدرس دانشگاه ، تهیه کننده ، کارگردان ، مدیر تولید ، بازیگر


شروع فعالیت وی در سال ۱۳۵۳ با بازی در نمایشنامه جهاد به کارگردانی مرحوم علی اصغر سنجری


وی نمایشنامه های زیادی از جمله حکومت نظامی ، وقتی بیائید که ، مکث ، درختها ایستاده بمیرند ، وارث ، یزدگرد ، سلندر ، بازرس و ... را کارگردانی نموده است.


فعالیت های هنری و بازیگری وی در برنامه های تلویزیونی سیمای مدرسه ، در روستاهای مختلف ، برنامه خانواده ، خاله سارا ، آخرین ایستگاه ، برف و بنفشه ، از نفس افتاده ، پس از سال ها ، جاودانگی و ...


به همراه تعداد زیادی تله فیلم


عزت ا.. جامعی ندوشن فعالیت های حرفه ای خود را در سینما آغاز نمود و در چندین کار به عنوان تهیه کننده ، مدیر تولید و بازیگر برگزیده شد . ........................

( دخترک کنار مرداب ، حکایت آن مرد خوشبخت ، سپید و سیاه ، مرد ۲۱۲ ، تب و ....


نمونه ای از کارهایی که استاد جامعی در آن بازی کرده است عبارت است از :

حکایت آن مرد خوشبخت ، سکوت ، جان سخت ، عشق شیشه ای ، گرگ میش ،

تنظيم :شهرام اصغري

تدوین «فیلادلفی» تا پایان هفته به اتمام می‏رسد 1390/02/05 14:58


سینما تجربی: عزت الله جامعی ندوشن از پایان تدوین فیلم سینمایی «فیلادلفی» تا پایان هفته جاری خبر داد.


بنابرگزارش «سینما تجربی» عزت الله جامعی ندوشن یکی از تهیه‏کنندگان این اثر سینمایی ضمن اعلام خبر فوق گفت: پس از مونتاژ، مشغول صداگذاری و تهیه جلوه های ویژه رایانه ای «فیلادلفی» می شویم.


«فیلادلفی» درباره گروهی است که برای انجام فعالیت های بشر دوستانه تصمیم می گیرند تا آذوقه و وسایل پزشکی به محاصره شدگان غزه برسانند.


دراین فیلم سینمایی چنگیز وثوقی، علی اوسیوند، محمد عمرانی، عزت الله جامعی، فلور نظری، فخرالدین صدیق شریف، محمد صادق یزدانی، شایان جلالی، محسن زعیمی، آرمان فروغی، مریم شهبازپور، رامتین کبریتی، محمدرضا ندوشن و هدی آهنگر نقش آفرینی می کنند.


داستان این فیلم را اسماعیل رحیم زاده به نگارش در آورده و آن را به طور مشترک با سید مجتبی اسدی پور این فیلم را کارگردانی می کنند.


خبرگزاری فارس : مسعود صحت گفت: به زودی پیش تولید فیلم ویدیویی «حتما اشتباه شده» را آغاز خواهم کرد تا آن را برای ارائه در شبکه نمایش خانگی آماده کنم.«مسعود صحت» نویسنده، کارگردان و دستیار کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از هفته آینده در پیش تولید فیلم ویدیویی «حتما اشتباه شده» به تهیه کنندگی عزت‌الله جامعی‌ندوشن قرار خواهیم گرفت. وی که…



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا