نقدی بر مطلب درد قلب به جای درمان قلب(2):لیدر سیاسی فقط باید به رنگ سفید باشد یا از جنس میرزا ملکم خان!!


یزدفردا :در پی انتشار تحلیل"  درد قلب به جای درمان قلب" نوشته فرزاد فیضی مدیر سایت یزد روز (پیشگام نیوز) در یزدفردا،دکتر محمد حسن نجفی ،یکی از فردائیان همیشه همراه یزدفردا  یادداشتی را در نقد تحلیل فوق  نگاشته اند که ضمن تشکر از همراهی و اعتماد همیشگی ایشان به فردائیان  عینا منتشر می شود :

دکتر محمد حسن نجفی:برادری نوشته بود که مردم یزد مواظب باشید یک نفر جراح ، سیاسی شده و نکند که در آینده به جای درمان درد ، قلبی را به درد آورد ؟البته این نکته بینی حتما جای تامل دارد !  چه بسا که  درد قلب مردم، خیلی وقتها از همین ساده انگاریهاست !

این که عده ای از جنس نویسنده جامعه را تقسیم میکنند به لیدر و نیرو و نیرو باید همیشه نیرو باشد و لیدر همیشه لیدر ! لیدرهای سیاسی به واسطه قدرتی که از اقبال مردم به دست می آورند ، حتما و همیشه باید سکاندار باشند و عده ای را خدا فقط ساخته تا بفهمند چه کسی لیدر است و چه کسی نیرو !

و این فهم عالمانه را هم حتما باید در همه بلند گوها فریاد بزنند ! بر این باور غلط !!فقط همراهان نویسنده برای رضای خدا و فقط برای تعالی روح مردم حق دارند، برنامه بدهند و حضور سیاسی داشته باشند و معیارهای این آدمهاست که تعیین میکند ،صالح و فروزان از دو جنسند یا اهل یک مرام!

حکم هم میدهیم چون ما تشخیص داده ایم که این دو از دو جنسند پس پیوندشان نامبارک است و میفرماید ،، به گفته بسیاری از کارشناسان هیچ نشانی از همگنی در فکر ومنش این دو-رئیس ستاد و کاندیدا- دیده نمی شود!!!


چه میشود گفت جز جل الخالق از این همه اندیشه در پس این نوشته های کمی تا قسمتی سفارشی  !!

این همه کارشناسی که نشسته اند ببینند مردم اهل فهم و شعور چرا این نکته باریکتر از مو را نفهمیده اند و فقط کارشناسان هم مسلک  این بزرگوار فهمیده اند که این دو هرکدام برای هدفی جز خدا و پیر و پیغمبر با هم جمع شده اند زیر سقف یک حسینیه و سینه میزنند !

مردمی که اگر به شیخ گل و گلاب رای بدهند از قبیله فهم و شعورند و اگر به فرد صالحی دل ببندند لابد شعور نویسنده را در حد شناخت پشت پرده سیاست های کشور و استان ندارند !

نویسنده به راحتی حضور فرهیخته ای مثل دکتر فروزان نیا را در حد ابزار رای آنهم از جنس متفاوت با جوکار مثال میزند و میگوید " سردار جوکار در  بدست آوردن این موفقیت از هیچ ابزاری روی گردان نبود " و البته خیلی خیلی بد فهمیده اند که مردم دانا مرامشان را بگذارند به تحلیل آدمهای کم دان ! که لیدر سیاسی فقط باید به رنگ سفید باشد یا از جنس میرزا ملکم خان!!


آری از این دست تحلیل و نگاه قبل از این هم می گفتند مردم نخواهند آمد !

چه رنجی برای این جماعت سوزنده تر از بر هم خوردن معادلات که یکی در آنور دنیا مردم را .... خطاب میکند یکی اینور دنیا اینجور !

اما ما شاکریم از این همه حضور مردم و خدا را سپاس میگوئیم که لشکر رعب خویش را به یاری ملت فهیم ایران فرستاد تا اهالی کفر و نفاق و همفکرانشان  از ترس ، همه برج و باروی خود را در شرایط خیبری فرو بریزند و افکار نادرست در گیجی هر چه تمام تر بمانند!!!!


اللهم لک الحمد حمد الشاکرین

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا