به گزارش خبرنگار یزدفردا؛ کرسی آزاد اندیشی اساتید دانشکده علوم انسانی با همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی یزد با موضوع آیا مطالبه صرف تورم (کاهش ارزش پول) از قرض گیرنده ربا تلقی می گردد برگزار شد.

حجه الاسلام حرزاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری  در این رابطه اظهار داشت: این کرسی آزاد اندیشی با حضور حجه الاسلام مدرسی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم،مسولین دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ،دکتر معین الدین رئیس دانشکده علوم انسانی واحد، اساتید گروه علوم انسانی و جمعی از مسئولین در واحد یزد برگزار شد.
وی ادامه داد: این جلسه با دو جایگاه موافقین و مخالفین همرا ه بود و هر کدام به مدت 30 دقیقه به بیان دیدگاه ها،نقطه نظرات به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.
در ادامه این جلسه حجه الاسلام مدرسی از اساتید حوزه علمیه قم که داوری آن را بر عهده داشت از برگزاری چنین نشست هایی ابراز خرسندی نمود و این گونه جلسات را شروعی برای نشست های بعدی دانست که باید تداوم داشته باشد.
دکتر معین الدین رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به اینکه این کرسی ها به پیشنهاد دفتر نهاد مقام معظم رهبری و  در اجرای منویات و فرمایشات معظم له برگزار می شود توسعه فرهنگ آزاد اندیشی ،مطالعه و تفکر برای رسیدن به هدف یکی از نتایج مهم برگزاری این جلسات در دانشگاه خواهد بود.
 
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا