عزيزا... سيفي با بيان اينكه هر كشور براي رسيدن به توسعه اقتصادي و اجتماعي بايد از تمام منابع انرژي استفاده نمايد گفت: با توجه به شرايط كنوني جهان ، ازدياد جمعيت و همچنين رسيدن به يك توسعه پايدار بايد از انرژي هسته اي كه به عنوان مهمترين نقش در تأمين انرژي كشور ها دارد استفاده نمود.

فرماندار با تأكيد به اهميت انرژي هسته اي در جهان امروز خاطر نشان كرد:با پيدايش علوم جديد در جهان  و پيشرفت زير بناء تكنولوژي علمي و دانشگاهي انرژي هسته اي صدها نوع كاربردمتنوع در زندگي روزمره مردم خواهد داشت.

سيفي با اشاره به اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران امروز توانسته با اتكاء به نيروي جوانان خود توانسته مرز تحريم ها و تهديدها را بشكند و به موفقيت هاي بزرگ دست يابد افزود:دستيابي به نسل جديد راكتورهاي هسته اي توسط جوانان اين مرز وبوم باعث خواهد شد تا عمر منابع انرژي هسته اي از صد سال  و هزاران سال افزايش يابد.

وي اظهار كرد: دنياي غرب و استكبار در صدد است كه با مانع تراشي و تحريم و تهديد فعاليتهاي صلح آميز هسته اي ايران را تعليق نمايد كه با مواضع شجاعانه مسئولان نظام اين نقشه ها بر ملا شده است و ايران اسلامي عزيز امروز در زمره كشورهاي داراي صنعت هسته اي شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا