طبس- سرپرستی یزدفردا: درهفته احسان و نیکوکاری، مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس از خبرنگاران تجلیل کرد، در این نشست سیدابوالفضل حقانی، خبرنگار "یزدفردا" نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آاي سيد ابوالفضل حقاني

خبرنگار محترم پايگاه اطلاع رساني يزد فردا

خدمت و تلاش صادقانه در راستاي استحكام پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلا و پيشرفت ملت بزرگ ايران از ارزش والايي برخوردار است كه خبر و اطلاع رساني دستاوردها در سه دهه گذشته در تمام زمينه ها از جمله توفيقات بدست آمده در اين عرصه است كه؛ نتيجتاً امروزه همگان خدمت در نظام اسلامي را نوعي عبادت بر مي شمارند و توسعه هر چه بيشتر آن را باز توليد معنويات در جامعه و گسترش شميم رايحه ي دل انگيز توجه به خالق هستي در فضاي اجتماع مي دانند و اين شمول و عرصه خدمت ما نيز جاي بسي تامل دارد.

چرا كه خدمات صادقانه و ارزشمند شما از منظر اطلاع و آگاه نمودن مردم از نحوه و كيفيت خدمات امداد و ماحصلش جذب حمايت هاي مادي و معنوي مردم و مهمتر جلب اعتماد مردمي كه بزرگترين و ارزشمندترين سرمايه ماست بس ستودنيست و استمرار اين خدمت در دهه پيشرفت و عدالت تحولات چشمگيري به دنبال خواهد داشت و قطعاً همه اين تلاش هاي ارزشمند براي احياي ارزش هاي انساني و اسلامي بي بديل و در پيشگاه حضرت باري تعالي ما جور خواهد بود . انشاء الله ....

اين لوح به پاس قدرداني از تلاش هاي خالصانه جنابعالي تقديم مي گردد توفيق روز افزون شما در تداوم اين جهاد بزرگ و مقدس از ايزد منان مسئلت دارم .

                                                                                                                 

                                                                                                                               احمد رفیعی

                                                                                                   مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)- شهرستان طبس


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا