در آستانه آغاز سال نو نمايشگاه عرضه مستقيم كالا ويژه فروش بهاره در یزد گشايش يافت

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد ، محمد مهدی زارع ، عصر روز دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره یزد با اشاره به این نکته که تنظیم بازار کالا و خدمات به عنوان یکی از مهمترین سیاست های اجرایی در جهت حمایت از اقشار کم در آمد و دهک های پایین جامعه است، اظهار نمود: برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره بعنوان یکی از برنامه های تنظیم بازار شب عید به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها به ویژه در ایام پایانی سال توسط این سازمان استان صورت می گیرد.
رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد گفت: در اين نمايشگاه كه در فضايي با بيش از 7000 هزار متر مربع مساحت بر پا شده ، فروش اقلام اولویت دار و مورد نیاز مردم مانند آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک و سایر اقلامی که مورد نیاز همشهریان عزیز در پایان سال قرار می گیرد از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است
زارع خاطرنشان كرد: كالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه با10 تا 25 درصد تخفيف به شهروندان عرضه مي شود.
وي با بيان اينكه انواع ا قلام ضروری مردم با 400 غرفه در نمايشگاه بهاره تدارك ديده شده است، گفت: اين امر رقم بسيار خوبي است كه براي رفاه حال آحاد مردم استان صورت گرفته است.
زارع تصریح کرد در این نمایشگاه از شهرستان های یزد ،اصفهان، همدان،تهران ،شیراز،کرمان و کرمانشاه حضور دارند که اغلب نیز واحد های تولیدی هستند.
رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: قيمت‌ها و كيفيت كالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه با جديت كنترل مي‌شود و با فروشندگان خاطي برخورد قانوني معمول خواهد شد.
وي تصريح كرد: اين نمايشگاه‌ها هم زمينه رقابت را براي عرضه بهترين اجناس فراهم مي‌آورد و هم مردم مي‌توانند از اجناس متفاوت و باكيفيت‌هاي مختلف استفاده كنند. هر چند اين ارقام براي قشر مرفه قابل توجه نيست اما براي قشر متوسط بسيار مناسب است.
شایان ذکر است نمايشگاه فروش بهاره یزد در محل نماشگاهها(کابلهای شهید قندی) از 14لغایت 23 اسفند ماه جاري از ساعت 16 الی 23 داير است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا