اعتمادسازي ، تعامل با مراكز دانشگاهي و پژوهشي ، تقويت و توسعه شبكه فروش ، توجه ويژه به مديريت بحران و ريسك از جمله اهداف اساسي شركت بيمه كوثر است .
عبدالرسول عطايي مديرعامل بيمه كوثر در دومين همايش مديران بيمه كوثر ، همچنين تأكيد كرد : هدف ما فرهنگ سازي بيمه در كشور با ارائه خدمات بيمه اي جديد و سلامت كار و فراهم آوردن رضايت خاطر مشتريان است .
وي در ادامه گفت : ارائه پوشش بيمه وكالت ، اعتباري ، كيفيت ساختمان ، باقيات صالحات ، صعب العلاج ، سالمندي و مكمل دندانپزشكي از جمله خدماتي است كه گسترش آنها در جامعه مي تواند امنيت خاطر را براي آحاد مردم فراهم كند و بيمه كوثر در اين مسير قصد دارد با گامهاي متوازن در برنامه تحول صنعت بيمه كشور نقش و سهم مهمي را ايفا كند .
مهندس سيد محمد كريمي رئيس كل بيمه مركزي ج.ا ايران در اين همايش گفت :توسعه بيمه هاي زندگي در دستور كار بيمه مركزي قرار دارد و قطعاً اگر خدمات ، شايسته ، بموقع ، سريع و دلسوزانه باشد ، بيمه توسعه پيدا مي كند و اين امر موجب اشاعه فرهنگ بيمه در جامعه خواهد شد.
تقدير از مديران نمونه در سال1390 نيز بخشي از برنامه اين همايش بود و براین اساس محمد صادق قانع مدیر شعبه یزد ، بعنوان مدیر برتر درحوزه عملکرد بیمه ای انتخاب و از ايشان تقدیر بعمل آمد
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
سهشنبه 12,نوامبر,2024