پیام نماینده مردم اردکان به مناسبت حضور پرشکوه مردم اردکان در انتخابات

بسم ا..الرحمن الرحیم

حضورگسترده و پرمعنای مردم متدین، صبور و آگاه اردکان را در انتخابات مجلس نهم صمیمانه ارج می گذارم و بذل عنایت مجدد آنان را به خود، بار امانتی سنگین و دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی و خدمت به رشد و توسعه همه جانبه شهرستان اردکان و استان یزد در سطح منطقه ای میدانم.

انگیزه حضور، مشارکت موثر و رای آگاهانه مردم اردکان در فضای پیچیده و دشوار امروز به واقع حاکی از هوشمندی ، ثبات رای و قدرت انتخاب یکایک شهروندانی است که به رغم محدودیت ها و مشکلات و تنگناهای مختلف و حتی نارضایتی از برخی عملکردهای مسئولان، همچنان به مبانی و اهداف انقلاب پایبند و خواستار مردم سالاری ، اعتدال و رفع مشکلات و تنگناها با روشهای اصلاحی هستند.این نجابت و بزرگواری مردم را ارج نهیم و کمر همت برای رفع گرفتاریهایشان ببندیم.

اردکان نماد و نشانه منطق گرایی،ادب ،تعامل و سعه صدر در دوران ما بوده و ان شاء ا.. خواهد بود و بی تردید مردم آگاه آن از این پس نیز پشتوانه و پشتیبانی شایسته برای پیشبرد آن خواهند بود.

فرصت را مغتنم می شمارم و از روان پاک معمار و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و عالم اخلاقی و زاهد و روشنفکر دیارمان حضرت ایت ا.. سید روح ا.. خاتمی و ارواح طیبه شهیدان سرفراز ایران مدد می جویم و از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری برای گسترش و ارتقای مشارکت مردم و فراهم آمدن امکان خدمت به آنان، سپاسگزاری می کنم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات را ارج می نهم.

امید دارم که با لطف خداوند بزرگ و دعای خیر مردم ، شانه های کوچک من توان آنرا بیابد که این بار بزرگ مسئولیت را به سرمنزل مقصود برساند.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند



با احترام و افتخار

محمدرضا تابش

12/اسفند/1390

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا