امام جمعه اشکذر: حضور مردم در پای صندوق های رأی بیانگر شعور سیاسی ملت ایران است.


 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،" حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا طالبیان" امروز (12 اسفند) در آیین وحدت بخش نماز جمعه این هفته گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده وحدت، همبستگی، بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران است.

امام جمعه اشکذربا اشاره به اینکه دشمنان نظام تلاش های زیادی کردند که حضور مردم در انتخابات کم رنگ شود، افزود: اما امروز ملت ایران هوشیارتر از گذشته اقتدار و استقلال کشور را با حضور خود در پای صندوق های رأی تثبیت کرده و هیچ گاه گول دشمنان را نخورده و نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان خطاب به مسئولان با بیان اینکه باید قدر این ملت را بدانند، اظهارداشت: مسئولان باید تا جایی که می توانند به مردم خدمت کنند چرا که خدمت به ملت از عالی ترین خدمت ها است.

 خطیب جمعه اشکذرهم چنین به مردم توصیه کرد تا در اسرع وقت به پای صندوق های رأی بروند؛و در ادامه خطاب به نامزدهای انتخاباتی نیز بیان داشت: کاندیداها باید نتیجه انتخابات هر چه باشد، بپذیرند و به رأی مردم احترام بگذارند.

 وی با بیان اینکه کسانی هم که رأی می آورند باید بدانند که مردم به آن ها اعتماد کرده اند، اظهارداشت: باید تا جایی که توان دارند کمر همت خود را برای خدمت به نظام اسلامی ببندند.

 وی خاطرنشان کرد: به مدد الهی از این به بعد شاهد ذلت دشمنان اسلام  در صحنه جهانی خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا