به گزارش خبرنگار یزدفردا از ابرکوه، فرماندار ابركوه فردا را روز تجلی شکوه وحدت اسلامی خواند.

اسماعیل برزگر زاده افزود:مطمئنأ مردم ولایتمدار ایران اسلامی درتبعیت از بیانات مقام معظم رهبری باحضور گسترده اوج وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام می کنند.

وی با بیان اعلام آمادگی مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان ابرکوه افزود:تمامی تمهیدات برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شده است.

امام جمعه ابركوه نیز با بیان اینکه شرکت در انتخابات سلاح موثر در مقابله با استکبار است افزود:پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب تاکنون کشور را از بحران های بسیاری که توسط استکبار به میهن اسلامی تحمیل شده نجات داده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود:ملت ایران این بار نیز با پیروی از توصیه ها و فرامین رهبری آرزوی استکبار و بدخواهان داخلی را ناکام می کنند.

حسینی تأکید کرد:از مردم می خواهیم که با حضوری پر شکوه نماینده ای اصلح ،ولایتمدار ،کاردان و با تجربه را به مجلس بفرستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت:از مردم فهیم و مومن ابرکوه انتظار داریم با بصیرت هر چه بیشتر همچنان که در 22 بهمن نشان دادند پشتیبانی از ولایت فقیه، انقلاب و نظام را در 12 اسفند ماه نیز به صورتی با شکوه به نمایش بگذارند.

سید نبی رسولی افزود: ملت ما با حضوری بی نظیر در پای صندوق های رأی بار دیگر اوج ارادت و اخلاص خود به نظام اسلامی را اعلام و آن را بیمه می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور ابرکوه نیز اظهار داشت:مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پر شور خود جواب دندان شکنی به استکبار و مخالفان نظام خواهند داد.

کاظم حمیدی زاده افزود: ملت ما دیگر بار نشان خواهند داد که نه تنها تحریم ها و فشارهای استکبار بر این ملت تأثیر ندارد بلکه وحدت،یکدلی و یکپارچگی بیشتر در بین مردم ایران را چون همیشه به دنبال دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز اظهار داشت:سخنان دیروز امام خامنه ای حجت را بر همگان تمام کرد.

حجت الاسلام محمد پور قیومی خاطر نشان کرد: ملت غیور و فهیم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق های اخذ رأی همه جهانیان را مبهوت قدرت خود و شهدای عزیز را نیز سربلند می کند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ابرکوه نیز عنوان کرد:ملت ایران جوانمردان و یاران روزهای سخت هستند.

محمد مهدی پور افزود:مردم ایران سرفرازان آزمون های بزرگ هستند و فردا نیز روزی بزرگ و آزمونی مهم در پیش است و همه خود را آماده حضور در این صحنه سرنوشت ساز می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه نیز در این مورد اظهار داشت:حضور پر شور مردم در انتخابات نمایندگان مجلس نهم برای کشور امنیت و سربلندی را به دنبال دارد.

عسکر نژاد افزود:این حضور علاوه بر بعد کشوری و جهانی برای شهر ستان شهید پرور ابرکوه نیز افتخار،عظمت و سربلندی را به ارمغان می آورد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه نیز اظهار داشت:انتخابات یک آزمایش بزرگ الهی است.

سیدی افزود:حضور آگاهانه و فعال موجب خلق حماسه ای بزرگ و مشارکت در سرنوشت کشور است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در قسمتی از پیام خود آورده است: ملت شریف و بزرگ ایران در 12 اسفند با حضور پر شور خود در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهد افزود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه نیز در این مورد اظهار داشت:ما هر چه داریم از شهیدان گرانقدر است.

ناصر زارع افزود:انقلاب خونبار ایران اسلامی نیز مرهون این عزیزان است.

وی خاطر نشان کرد: در این برهه حساس تاریخی با حضور خود در پای صندوق های رأی و به کوری چشم دشمنان خارجی و ضد انقلاب از خون شهداء پاسداری می کنیم .

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز در گوشه هائی از پیام خود به مناسبت 12 اسفند آورده است:هنرمندان شریف و بزرگ ابرکوه در این روز با شکوه با حضور پر شور در انتخابات برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود می افزاید.

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:انقلاب عظیم اسلامی که اکنون به عنوان الگوئی برای دیگر مردم منطقه و جهان مطرح شده است عظمت و سربلندی خود را مدیون مردمی بصیر در طی دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

محمد علی حاتمی زاده افزود:روستائیان ابرکوه همیشه پیشگامان حرکت در مسیر ولایتمداری و افتخار آفرینی بوده اند و این مسئله را در برهه های حساس کشور به اثبات رسانده اند.

وی یادآور شد:کشاورزان ،دامداران و کلیه بهره برداران بخش کشاورزی این بار نیز با درک موقعیت حساس کشور که چشم جهانیان را به سوی خود کشانده است اوج عزت و سرافرازی را به نمایش خواهند گذاشت.

اداره ورزش و جوانان ابرکوه نیز در قسمتی از اطلاعیه خود آورده است: ورزشکاران ابرکوه با دل وجان مانند همیشه با شرکت در انتخابات به ندای رهبری لبیک می گویند.

در قسمتی دیگر از این اطلاعیه آمده است: هر چه از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد، مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمامی صحنه های انقلاب، آگاهتر می شوند و راز دوام و بقاء انقلاب خود را بهتر در می یابند و 12 اسفند روز حماسه ای دیگر است ورزشکاران با رأی خود ثابت می کنند که در پیمان با رهبری مانند کوه استوارهستند.

مسئول جهاد کشاورزی بخش بهمن نیز اظهار داشت: 12 اسفند با حضور در پای صندوق های رأی به خلق حماسه ای دیگر دست می زنیم.

ناصر ستار افزود: به دشمن نشان می دهیم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و در صحنه هستیم.

فلاح شهردار شهر مهردشت نیز ضمن دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات اظهار داشت:استمرار عظمت ایران اسلامی مرهون گام های پر صلابت ما در پای صندوق های رأی است.

مسئول مجتمع قرآنی امیرالمومنین ابرکوه نیز در این باره اظهار داشت: اولین انتخابات بعد از فتنه 88،بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، تهدیدات گوناگون دشمنان ایران اسلامی و لبیک به ندای ولایت فقیه همه و همه از جمله دلایل مهمی است که اهمیت و حساسیت انتخابات را دو چندان می سازد.

مجتبی عزیزی افزود: یقینأ حضور آگاهانه مردم در این برهه سرنوشت ساز دشمنان انقلاب را یکبار دیگر حیرت زده خواهد کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا