دعوت فرماندار بهاباد از مردم برای شركت در انتخابات

فرماندار بهاباد از اقشار مختلف مردم شهرستان درخواست كرد تا در روز جمعه 12 اسفند 90 با حضور در پای صندوق‌های رای برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق كنند.

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، "محمدرضا هدايی" با صدور اطلاعيه اي از مردم شهرستان بهاباد درخواست كرد تا در روز جمعه 12 اسفند 90 با حضور در پای صندوق‌های رای برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق كنند.

متن اطلاعيه بدين شرح است:

"باسمه تعالی"

"همچنانى كه اصل انتخابات یك تكلیف الهى است، انتخاب اصلح هم تكلیف الهى است." رهبر معظم انقلاب

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می شود که شوق کم سابقه ای هر کوی و برزن سرزمین پاکمان را فرا گرفته است و مردم همیشه سربلند ایران اسلامی می روند تا بار دیگر با اتحاد و همبستگی، نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی انتخاب کنند.

دشمن تصور می‌كند با حربه تحریم، ترور و جنگ های رسانه ای می‌تواند عزم ملت ایران را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی سست كند، اما این مردم همان‌طور كه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌ا... ‌العظمی خامنه‌ای‌(مدظله العالی) در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال لبیك گفته و حضور پرصلابت خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی نشان دادند، با شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفند نیز مشت محكمی بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان خواهند زد.

حضور مردم در پای صندوق‌ها "رای به ولایت‌مداری" است. حضور مردم در پای صندوق‌ها "رای به شهدای هسته‌یی" است. حضور مردم در پای صندوق‌ها "رای به بی‌اثر بودن تحریم‌ها" است. حضور مردم در پای صندوق‌ها "رای به ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی" است.

از این رو برماست که با حضور گسترده در انتخابات و نصب العین قرار دادن فرامین امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری(حفظه ا...) با انتخاب افرادی متدین، پایبند به ارزشهای اصیل اسلام و انقلاب و آگاه به مسائل روز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود بیافزائیم .

اینجانب از مردم فهیم، متدین و انقلابی شهرستان دارالولايه بهاباد می‌خواهم‌ با حفظ وحدت حول محور ولایت، همچون گذشته بینش اسلامی و انقلابی خویش را در روز ۱۲ اسفند‌ماه در پای صندوق‌های رای به اثبات رسانند و با رای آگاهانه، نماینده ای بصیر و ولایت‌مدار را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب كنند.

محمدرضا هدائي

فرماندار شهرستان بهاباد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا