جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با نا مزدهای  انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد در اسفند ماه 90 با همت انجمن اسلامی  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سالن آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی مرحوم دکتر   علی سلطانی در حال برگزاری می باشد .


بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، 29 انتخابات سراسری در کشور بر گزار شده و این سی امین انتخابات است که به عنوان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال 90 بر گزار خواهد شد .

نشست 90 انتخاباتی همراه با پرسش و پاسخ دانشجویان با نامزد های مجلس شورای اسلا می از 6 اسفند تا دهم اسفند سال جاری از ساعت 30 :12  الی 30 :14 در ساختمان تحصیلات تکمیلی مرحوم دکتر علی سلطانی واحد یزد در حال بر گزاری می باشد .

در برنامه ریزیهای انجام شده شنبه 6 اسفند  حجه الاسلام محمدرضا ابویی ، یکشنبه 7 اسفند  مهندس فقیه خراسانی ، دوشنبه 8 اسفند حجه الاسلام وزیری ، سه شنبه 9 اسفند  مهندس وزیری هامانه و چهار شنبه 10 اسفند  مهندس جوکار در جمع دانشگاهیان حاضر شدند.

مسئولان و هیات های اجرایی و نظارت ستاد انتخاباتی استان یزد مصمم هستند که انتخاباتی سالم ، ارزشی و به دور از هرگونه مسائل و حاشیه های حزبی و گروهی برگزار شود و بار دیگر با حضور در پای صندوق رای در 12 اسفند ماه 90 نشان دهند که در سایه ولایت فقیه و در مسیر آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و می کنند.

                                                                       

 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا