با حضور فرماندار، سرپرست بخشداري مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان تفت مسائل و مشکلات روستای كردآباد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، فرماندار تفت در جلسه اي كه با حضور سرپرست بخشداري مركزي،جمعي از مسئولان شهرستان و اعضاي شوراي اسلامي كردآباد در محل مسجد اين روستا برگزار شد، بررسی مشکلات اين روستا بصورت حضوري و دیدار مستقیم مسئولين با مردم و خدمت رسانی به مردم را یک امر مقدس و ارزشمند دانست و گفت: در اين روش علاوه بر صرفه جويی در هزينه ها، زمينه مشارکت اهالی روستا، شوراي اسلامی و دهيار در حل مسائل و مشکلات را فراهم آورده و باعث تسريع در نتيجه‌گيری می شود.
"ابوالقاسم دهقان" عمده مسائل و مشکلات اين روستا را در حوزه راه و ترابری، بنياد مسکن، برق، آب روستايی، منابع طبيعي و ... مورد بررسي قرار داد و از مسئولين دستگاههای حاضر در جلسه خواست با اهتمام ويژه در جهت برطرف نمودن آنها اقدام نمايند.
در ادامه اين جلسه اعضاي شورا و اهالي روستا مسائل و مشکلات موجود را عنوان که مسئولين دستگاههای اجرايی توضيحاتی را در مورد آنان اعلام داشته و در راستای برطرف نمودن مسائل، مصوباتی نيز انجام گرفت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا