فرهنگیان شهرستان میبد در این بیانیه به نیازهای موجود در بخش های مختلف جامعه به ویِژه قشر فرهنگی اشاره می کنند و آورده اند: با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی در زمینه های گوناگون توجه کافی به این بعد از زندگی مردم شهرستان میبد انجام نشده است و حضور فردی متخصص و آشنا به مسایل شهرستان میبد در مجلس شورای اسلامی همچون دکتر اعرافی می تواند راهگشای شرایط فعلی شهرستان باشد .

در این بیانیه فرهنگیان شهرستان میبد جمعیت بالای فرهنگیان در این شهرستان را یاد آور می شوند و حضور دکتر اعرافی در مجلس شورای اسلامی را عاملی برای حمایت و پیگیری مطالبات و خواسته های فرهنگیان شهرستان و رشد و ارتقاء فرهنگی منطقه دانستند.

فرهنگیان شهرستان میبد فراهم کردن زیرساخت های درست اقتصادی و حمایت همه جانبه از عموم اقشار جامعه در اشتغالزایی پایدار در راستای توسعه همه جانبه شهرستان را خواستار شدند و حضور دکتر اعرافی برای حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه را ضروری دانسته اند .

در ادامه این بیانیه آمده است: فرهنگیان شهرستان میبد از دکتر اعرافی به عنوان یکی از خدمتگزاران خدوم شهرستان و آشنا به همه مشکلات و نیازمندی های مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع به عمل می آورد و امید است با راهیابی وی به مجلس نهم شاهد رشد و شکوفایی شهرستان میبد باشیم.

همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی اقشار و گروه های مختلف مردمی با صدور بیانیه های جداگانه از کاندیداتوری دکتر اعرافی در رقابت های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

بیش از این نیز جامعه پزشکان شهرستان میبد نیز با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری دکتر اعرافی اعلام کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا