دکتر اعرافی در مراسم راه اندازی رسمی دفتر انتخابات خود از عموم مردم برای حضور پرشور و فعال در عرصه انتخابات دعوت کرد و انتخابات را فرصتی برای حمایت گسترده آحاد مردم از نظام و انقلاب اسلامی دانست .

دکتر اعرافی با تشریح بخشی از برنامه های انتخاباتی خود برای مردم شهرستان های تفت و میبد گفت :  برنامه و اهداف کاری به گونه ای تنظیم شده است که همه مسولان به شکل مشترک تلاش خود را برای رشد اقتصادی منطقه و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه به کار گیرند .

وی به تقسیم بندی برنامه های خود در دو قالب ملی و شهرستانی اشاره و اضافه کرد : با بررسی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در حوزه تفت و میبد به ویژه با توجه به نیازمندی های مردم این شهرستان ها تنظیم شده است .

دکتر اعرافی حمایت از محرومان و مستضعفان را از برنامه های اصلی خود برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد : با توسعه همه جانبه اقتصادی شهرستان های تفت و میبد شاهد خارج شدن این شهرستان ها از حالت تک قطبی اقتصادی باشیم .

دکتر اعرافی حمایت از کارگران و دیگر اقشار آسیب پذیر جامعه را ضروری خواند و بر صیانت از اشتغالزایی پایدار و کار آفرینی سودمند در جامعه تاکید کرد و انتخاب نماینده اصلح را با در نظر گرفتن معیارهای دینی و اجتماعی خواستار شد .

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا