علیرضا زاکانی با اشاره به اهداف انقلاب و روند مسیر آن از ابتدا تاکنون تصریح کرد: با وقوع انقلاب بسیاری از آرمانهای اسلامی محقق شد، اما آنچه به آن هنوز دست نیافته‌ایم تشکیل جامعه اسلامی بدون فساد تبعید و نابرابری‌ها است. جامعه‌ای نمونه که بتواند سعادت را در همه ابعاد برای مردم محقق کند.

به گزارش ایلنا، زاکانی در نشست سراسری کارگری جبهه متحد اصولگرایی با بیان اینکه تشکیل چنین جامعه‌ای به انتخاب مدیران خوب از بستر انتخابات بستگی دارد، گفت: نظام سلطه همواره در تلاش است ما را از رسیدن به آن جامعه نمونه باز دارد. بنابراین شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف برای همه مردم به شمار می‌رود.

رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه نظام باید در بعد سیاسی زمینه انسجام و در بعد عملی یک حرکت برنامه محور را داشته باشد، به تبلیغات پیش از انتخابات اشاره کرد و گفت: متاسفانه در انتخابات کمتر می‌شود دید که به محیط بعد از انتخابات توجه شود، یعنی صرفا برخی وعده و وعید‌ها برای اخذ رای مطرح می‌شود و پس از آن همه چیز فراموش می‌شود در حالی که این رفتار امر باطلی است و همه باید از آن پرهیز کنیم.

زاکانی با بیان اینکه انتخابات باید به یک رقابت برنامه محور نه صرفا رقابت شعاری تبدیل شود، تصریح کرد: چنانچه برای اهداف پس از ورود به مجلس از حالا برنامه ریزی صورت گیرد دیگر نمایندگان پس از آغاز کار در مجلس با سردرگمی مواجه نخواهند بود.

وی رسیدن به تثبیت در حوزه اقتصادی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: جبهه متحد اصولگرایان به دنبال آن است که ثبات در همه زمینه‌ها را برای جامعه اسلامی محقق کند.

وی در پایان با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار سکه و ارز، ایجاد ثبات در این زمینه را به عنوان حداقل‌هایی از برنامه‌های جبهه متحد برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این جبهه بتواند برای افراد بازنشسته و جامعه کارگری خدمات مناسبی ارائه دهد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا