یزدفردا :درپي انتشار  مطلبي با عنوان « پس از اينترنت سامانه تلفنهاي همراه در يزد مختل شد» در یزدفردا روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد با ارسال جوابیه ای به موارد طرح شده در مطلب پاسخ داد که ضمن تشکر از روابط عمومی همیشه پاسخگوی مخابرات استان یزد به دلیل توجه و همراهی با افکار عمومی جوابیه اراسالی عینا منتشر می گردد .

سایت خبری تحلیلی یزدفردا

سلام عليكم،،،
با احترام درپي درج مطلبي با عنوان « پس از اينترنت سامانه تلفنهاي همراه در يزد مختل شد»  لازم است به استحضار برسانيم:

الف) اختلال ياد شده در سامانه تلفن همراه استان و كل استانهاي منطقه 3 كشور به دليل برگردان HLR از مركز شيراز به HLR مركز اصفهان درراستای بهینه سازی و توسعه بوده است كه در اين باره شركت ارتباطات سيار بعنوان مجري پروژه ياد شده ، مبادرت به اين برگردان و توسعه نموده است.

ب) آقاي مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد ساعت 30 .7 صبح روز اختلال (دوشنبه 1 .12 .90) در ارتباط مستقيم با برنامه زنده و راديوئي نسيم صبح ضمن عذر خواهي از مردم شماره تلفنهاي پاسخگوئي شركت را اعلام نمود.

آقاي مهندس عاقبت خيري معاون نگهداري مخابرات استان يزد نيز ساعت 30 .9 صبح همان روز در ارتباط تلفني با برنامه زنده در شهر توضيحات بيشتر را در اين باره به مردم ارائه كرد و قول پيگيري و رفع اختلالات ياد شده را به مردم داد.

لذا عدم اطلاع رساني و يا عدم پاسخگويي مخابرات استان علي رغم اشاره مقاله يادشده، صحت ندارد و روابط عمومي و مسئولان مخابرات استان يزد هميشه اولويت اول خود را بر پاسخگويي و شفاف سازي به مردم نهاده است.

ج) با وجودي كه اين اختلال از سوي شركت مخابرات استان يزد نبوده است ، اما بر خود فرض مي دانيم بعنوان نماينده شركت ارتباطات سيار در استان از مردم خوب و خونگرم اين استان و صبوري كه در اين باره به خرج داده اند، عذرخواهي و سپاسگزاري نمائيم.

توضیح یزدفردا :متاسفانه علی رغم حضور بزرگان روابط عمومی استان در روابط عمومی مخابرات استان دوستان  تنها به رادیو به عنوان رسانه جهت اطلاع رسانی  اتکا نموده اند که امیدواریم با عنایت به تعامل خوب  شرکت مخابرات با رسانه ها از رسانه های دیگر نیز جهت اطلاع رسانی خود استفاده نمایند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا