فرماندار ميبد با حضور در گارگاه مكانيك و برق خودرو در جمع كارآموزان اين كارگاه تلاش و كوشش در فراگيري مهارت ها را در سرنوشت و آينده آنها ضروري عنوان كرد و افزود : بايد نوجوانان و جوانان را ترغیب کرد تا در این سنین فرصت را مغتنم شمرده و به كسب علم و دانش همراه با مهارت بپردازند.

محمد رضا رجايي با اشاره به اهميت مهارت آموزي و نقش آن در راه اندازي كسب و كار مناسب و ايجاد اشتغال پايدار اظهار كرد : امروز به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ، دانشمندان خوش استعداد ميهن مان در عرصه هاي مختلف علم و فناوري سرآمد هستند و شما هم كه از استعداد و ظرفيت لازم برخورداريد بايد در راستاي رسيدن به اهداف متعالي در زندگي خود ، نهايت تلاش را در فراگيري علم و دانش به كار گيريد .

بنا بر اين گزارش رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي ميبد نيز در اين بازديد از آموزش يك هزار و 748 نفر كار آموز در بخش هاي شاغلين ، دانشجويان ، روستاها و شهري در مراكز ثابت و 558 نفر در مراكز سيار شهري ، سيار روستا يي و صنايع خبر داد .

جمال دهقاني بيان كرد : اين آموزش ها در 8 كارگاه آموزشي در رشته هاي تعمير لوازم خانگي ، لوازم سرد كننده صنعتي ، تراشكاري ، PLC ، برق صنعتي ، برق صنعتي پيشرفته ، مكانيك ، برق خودرو و جوشكاري  بوده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا