عزیزا... سیفی با بیان اینکه روز 12 اسفند ملت سرافراز ایران بار دیگر حماسه ای با شکوه را خلق خواهد کرد افزود : مردم شریف ایران اسلامی با بصیرت خود در راه ولایت همچنان نشان خواهد داد که از آرمانهای امام و انقلاب و شهدا کوتاه نخواهد آمد و با حضور در 12 اسفند حماسه ای دیگر خلق خواهد کرد.

 سیفی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان اساس و بنیان هر کشور محسوب می شود افزود : در عصر حاضر تمام امکانات مادی و نیروهای مادی و نیروهای انسانی باید در خدمت تعلیم و تربیت قرار بگیرد . در بسیاری جوامع  این فرایند به عنوان یک سرمایه گذاری  بلند مدت محسوب می شود که در نشر و پیشرفت هر کشور تأثیر گذار است.

 فرماندار با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق ارتقاء تحصیلی دانش آموزان را فراهم خواهد نمود خاطر نشان کرد امروزه افت تحصیلی در بعضی  مراکز آموزشی وجود دارد و  زیرا هر ساله از این طریق تعداد زیادی از منابع و استعدادهای بالقوه انسانی از بین می شود و آثار شوم و ناگواری در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی بر جای می گذارد.

 در این جلسه در خصوص برنامه ریزی جهت فراهم کردن مقدمات جشن درختکاری در مدارس ، بزرگداشت مقام معلم شهرستان یزد و برنامه ریزی  عملی اجرایی جشن نیکو کاری در اسفند ماه بحث و تبادل و نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا