دومین نشست همگرایی فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان میبد برگزار شد.

این نشست که به دعوت کمیته جوانان و به میزبانی فرماندار محترم، در فرمانداری میبد مورخ 27/11/1390 برگزار شد، در بر گیرنده تشکلها، هیئت ها و همچنین رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان بود.

ابتدا  شیخ نیا مسئول کمیته جوانان شهرستان مطالبی را پیرامون همگرایی و همفکری هر چه بیشتر فعالان جوان عرصه فرهنگ و اجتماع، عنوان کرده و دستور جلسه را در دو بند ذکر کردند:

1- بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی شهرستان

2- عواملی که به حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی منجر می گردد.

در ادامه تعدادی از حضار به بیان دیدگاهها، نظرات و گاهاً سوالات مورد نظر خود پرداخته و ایده ها و راهکارهای خود را نیز عنوان کردند.

سپس   رجائی با عنایت به بحث های مطرح شده از سوی جوانان حاضر در جلسه و همچنین سوالات مطرح شده توضیحاتی داده و اظهار امیدواری کردند در آن دسته از مسائلی که فرمانداری محل اثر می باشد نظرات سازنده به کار گرفته شده و همه با هم در جهت رفع نواقص و کاستی های موجود همت کنیم.

دست آخر هم با تبیین موقعیت خاص و ویژه کشور عزیزمان در منطقه و جهان و دستاوردهای ستودنی، خاصه در سال های اخیر و مقایسه آن با دوران قبل انقلاب، به ویژه مواهبی که منطقه میبد از آن به برکت انقلاب اسلامی بهره مند شده، به حضور حداکثری عموم مردم در عرصه انتخابات اشاره کرده و خواستار مشارکت گسترده مردم شهرمان در انتخابات شدند.

شایان ذکر است امید داریم با پیگیری عزیزان کمیته جوانان شهرستان در راستای اعتلای فرهنگ عمومی دیارمان، سومین جلسه فعالان فرهنگی و اجتماعی با حضور تعداد بیشتری از مسئولین، در حوزه فرهنگ گامهای شایسته ای برداشته شود. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا