داغ انتخاباتی :وزیری هامانه اردکانی نیست ؟؟


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا حاکی از ان است که برخلاف تصور خیلی ها که وزیری هامانه را اصالتا اهل روستای هامانه از توابع خرانق می دانند او خرانقی نیست و اهل روستای هامانه از توابع کذاب (خضرآباد) است

شنیده های انتخاباتی یزدفردا حاکی از آن است که سیدکاظم وزیری­ هامانه، فرزند سیدمحمود و متولد هامانۀ کذاب است. تا چهارم ابتدایی در کافی ­آباد تحصیل کرده و بعد از آن در مدرسة منطقی اردکان سال پنجم را به پایان رسانده است.


همین شنیده ها حاکی از ان است که از همان ابتدا، تحصیل برایش مهم بود. در خانواده­ای روستایی متولد شد. پدرش کشاورز بود و مادرش خیاطی می‌کرد تا زندگی‌شان اداره شود. نخستین فرزند خانواده بود و در پنج ­سالگی به مدرسه رفت. آن زمان ضابطه‌ای برای قضیة سن وجود نداشت، اما با سختگیری مدیر مدرسه، آقای هراتی که در همان روز اول او را تنبیه کرد، از مدرسه فراری شد، اما با پایان شش­ سالگی، قانونی راهی مدرسه شد. از هر یک از معلمانش، ازجمله مرحوم جناب‌زاده (آموزگار کلاس اول)، رفیعی (آموزگار کلاس دوم)، منصوری (آموزگار کلاس سوم) و آیت‌اللهی (آموزگار کلاس چهارم و پنجم) چیزهای زیادی یاد گرفت تا وارد دبیرستان شد.


بالاخره طبیعی بود که انتقال از محیط روستا به شهر، هر نوجوانی را تحت فشار می‌گذارد، اما به تأیید بهترین معلم دوران زندگی­ اش، آقای حمزه کاظمی، ضمن جبران عقب‌ماندگی اولیه، در سه ماه، بهترین شاگرد کلاس شد و بالاترین نمره را گرفت. همین تشویق باعث شد در سیکل اول دبیرستان و بعدها در دانشگاه، در بیشتر سال‌ها شاگرد اول بود و از مزایای آن بهره برد. مثلاً در دانشگاه به دلیل شاگرداول شدن، از پرداخت هزینۀ ثبت ­نام معاف شد.

خبرهای داغ یزدفردا از انتخابات یزد حاکی است که تبلیغات جدی از وزیری هامانه در یزد پزارش نشده است و البته درست است که تبلیغات رسمی کاندیداها هنوز آغاز نشده است اما خیلی از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم بیشتر راه را قبل از شروع رفته اند .

باید منتظر بود و دید که .........

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا