حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي توطئه هاي دشمنان را خنثي خواهد كرد

پنجمين نشست كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به رياست رئيس روابط عمومي استانداري و با حضور اعضاي اين كميته در محل دفتر روابط عمومي استانداري يزد برگزار شد.

 سيد عبدالمجيد قائم محمدي در ابتداي اين نشست با اشاره به حضور حماسي و گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه، سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، اظهار داشت: حضور كم نظير و باشكوه مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن، نشان از اوج بصيرت و آگاهي اين ملت رشيد و همچنين تبعيت محض از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) دارد. وي با اشاره به حضور گسترده و دشمن شكن مردم دارالعباده يزد در راهپيمايي 22 بهمن، از حضور باشكوه مردم شريف استان در اين راهپيمايي تجليل كرد.

رئيس كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان يزد با اشاره به در پيش بودن انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، عرصه انتخابات را فرصت مناسبي براي دخالت مردم در تعيين سرنوشت خود و ميهن عزيز اسلامي عنوان كرد و افزود: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) مصونيت بخش كشور بوده و توطئه هاي دشمنان را خنثي خواهد كرد.

قائم محمدي نقش دستگاهها و نهادهاي فرهنگساز و همچنين رسانه ها را در جهت تحقق اين هدف متعالي، مهم ارزيابي كرد و افزود: همه اصحاب فرهنگ و صاحبنظران وظيفه دارند تا با تبيين دقيق جايگا مجلس شوراي اسلامي و اهميت حضور مردم به ويژه در برهه حساس كنوني، شرايط را براي برگزاري انتخاباتي دشمن شكن، همچون ساير دوره ها، فراهم آورند.

وي همچنين با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان يزد، تلاش مضاعف اعضاي كميته را در فاصله كوتاه باقيمانده تا برگزاري انتخابات خواستار شد.

در ادامه اين نشست اعضا به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا