همزمان با سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم غیور وانقلابی استان یزد با حضور پر شور و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه ای ماندگار آفریدند.
سیل عظیم و خروشان مردم همیشه در صحنه ، مهر تأییدی بر پایبندی فرزندان این مرز و بوم بر اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی وتجدید پیمان با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.
دراین حماسه ملی همه گروه های مردم دارالعباده و دارالعلم یزد از جمله هنرمندان وهمچنین نسل سوم انقلاب با حضور درمسیرهای راهپیمایی و فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»،÷ شور و شعورانقلابی خویش را به نمایش گذاشتند.
حوزه هنری استان یزد که پیشتر برای حضوربا شکوه مردم دراین راهپیمایی بزرگ بیانیه ای صادر کرده بود با برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان «فجربیداری» در محل تجمع راهپیمایان درمیدان امیر چقماق پذیرای جمع زیادی ازکودکان و نوجوانان بود .
کودکان ونوجوانان که با والدین خود دراین مراسم شرکت کرده بودند با حضور درایستگاه نقاشی «فجر بیداری»، احساسات خود را در رابطه با آزادی، پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم طاغوت به تصویر کشیدند.
در پایان هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.























  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا