دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه/برگزاری جشن انقلاب و....

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه نیز در ایام پر شکوه فجر پیروزی برنامه های متنوعی را به اجراء در آورده است که برخی دیگر از اخبار آن به شرح زیر است:
گفتمان کارگاهی "حجاب و عفاف" در ابرکوه برگزار شد
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی یک دوره گفتمان کارگاهی با موضوع "حجاب و عفاف" ویژه 50 نفر از اولیاي دانش آموزان آموزشگاه فضیلت برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام محمد پورقیومی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با بیان بخشی از ویژگی های آخر الزمان و حکومت حضرت مهدی (عج)، پیرامون حجاب و عفاف از دیدگاه قرآن و اهل بیت (ع)، فلسفه حجاب و عفاف و علل بد حجابی برخی افراد و توطئه های دشمنان علیه این واجب اللهی سخن گفت.
در پایان به سؤالات حاضرین پاسخ گفته شد.
برگزاری جشن انقلاب در محل دبیرستان پسرانه صدرای ابرکوه
به منظور گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن ویژه 90 در محل دبیرستان پسرانه صدرا برگزارشد.
در این برنامه حجت الاسلام محمد پورقیومی رييس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، با بیان عوامل پیروزی و بقاي انقلاب اسلامی بخشی از خفقان و محدودیت های در زمان طاغوت را یادآوری کرد.
وي اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی و برخورداری آن از ولایت فقیه نمونه الگوی بارزی از حکوت اسلامی برای دیگر کشورها دانست و گفت: امروزه حتی دشمنان انقلاب اسلامی نیز به قدرت معنوی و نفوذ شگرف مقام معظم رهبری در معادلات سیاسی و مذهبی جهان اعتراف دارند و ما موظفیم که همواره قدر این نعمت بزرگ را همواره بدانیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.
از دیگر برنامه های این جشن، قرائت دکلمه، اجرای نمایش، اهداي جوایز به ممتازین و پذیرایی بود.

اعزام روحانی به روستاهای ابرکوه به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و هفته وحدت و با هدف روشنگری و پاسداشت دهه فجر و برپایی مراسم وعظ و سخنرانی پیرامون انقلاب اسلامی و تحکیم هر چه بیشتر وحدت مسلمانان، از سوی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه روحانیون بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم به روستاهای: احمد آباد، هروک و رحیم آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان اعزام شدند.
برگزاری 14 مورد گفتمان در ابرکوه
به به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان و با هدف توسعه تعالیم اسلام و شناساندن اهداف انقلاب و امام (ره) 14 مورد گفتمان در مدارس بخش مرکزی و بهمن ابرکوه با موضوعات: قرآن و انقلاب، مهدویت و انتظار، حجاب و عفاف برگزار شد.
برگزاري جشن انقلاب و تشويق ممتازين در دبيرستان دخترانه صدراي ابركوه
مراسم جشنی در محل دبيرستان دخترانه صدراي ابركوه برگزار شد
در اين مراسم اجراي دكلمه، قرائت مقاله، اهداي جوايز به ممتازين، پخش كليپ و سخنراني حجت الاسلام محمد پورقيومي رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پيرامون ارزش و اقتدار انقلاب، صدور آن به جهان و بيداري اسلامي اجرا ء شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا