در جلسه شوراي اداري شهرستان تفت اعلام شد 700 نفر از اقشار مختلف بسيجيان اين شهرستان به اردوي راهيان نور اعزام مي شوند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در جلسه شوراي اداري شهرستان تفت به اهميت و ضرورت اعزام كاروان راهيان نور اشاره و گفت:  آشنايي مردم بويژه جوانان با حماسه و ايثارگريهاي رزمندگان و غيورمردان در ۸ سال دفاع مقدس جزء الزامات حركت فرهنگي بوده و بايد با  همكاري مسئولان شهرستان به نحو مطلوب اعزام اين كاروانها و در شان حماسه هاي دفاع مقدس و ارزش اين ايثارگريها انجام گردد.
فرماندار شهرستان تفت هم در اين جلسه گفت: اعزام راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با حال وهوای دوران دفاع مقدس است و همه به عنوان میراث داران شهدا باید در اجرای صحیح اینکار فرهنگی به درستی انجام وظیفه کنیم.
"ابوالقاسم دهقان" افزود: یکی از راه های معرفي اهداف‌ شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تشکیل کاروان‌های راهیان نور است که جوانان در فضایی متفاوت قرار می‌گیرند و می‌بینند که این شهدا و ایثار گران چگونه از این ملت و کشور دفاع کردند.
فرماندار تفت هم چنين بر ضرورت همكاري مسئولان ادارات شهرستان با ستاد راهيان نور تاكيد كرد و اظهار داشت: همه مسئولان ادارات و نهادهاي شهرستان با بستر سازی، ایجاد فضاهای مناسب،مساعدت و  همكاري با ستاد راهيان نور و ناحيه مقاومت بسيج تفت در راستای اعزام كاروان هاي راهيان نور و خدمات دهی بهتر به این کاروانها  تلاش نمايند.
در ادامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تفت هم با اشاره به ضرورت اعزام كاروانهاي راهيان نور آن را واجد ارزشهاي فرهنگي بويژه براي مقابله با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم برشمرد و  خواستار همكاري كليه مسئولان شهرستان براي اعزام كاروان هاي راهيان نور شد.
سرهنگ محمد صادق فلاح گفت: از شهرستان تفت 700 نفر از اقشار مختلف مردم  و بسيج محلات به مناطق جنگي ۸ سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا