به مناسبت آغاز سي و سومين بهار انقلاب اسلامي، ساختمان مركز بهداشتي درماني زنوغان افتتاح گرديد.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان طبس همزمان با دهه مبارك فجر و در آستانه سالروز ميلاد مسعود حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) مركز بهداشتي درماني زنوغان افتتاح گرديد.


در مراسم آغاز به كار اين مركز كه با حضور معاون فرماندار، امام جمعه و بخشدار ديهوك و جمعي از مسئولين محلي برگزار شد دكتر سهيلي سرپرست شبكه بهداشت و درمان ضمن تبريك دهه فجر و ميلاد پيامبر اكرم (ص) افزود مركز بهداشتي درماني زنوغان در فاصله 120 كيلومتري از مركز شهرستان 4500 نفر جمعيت تحت پوشش دارد.


وي در بخش ديگري از سخنان خود، اعتبار اين پروژه را كه در زميني به مساحت 4000 مترمربع و زيربناي 700 مترمربع احداث گرديده بالغ بر 4 ميليارد و پانصد ميليون ريال عنوان نمود كه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان يزد تامين شده است.


به گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان طبس خانه بهداشت جايگزين نايبند تحت پوشش مركز بهداشتي درماني زنوغان با فاصله 200 كيلومتري از مركز شهرستان طبس در زميني به مساحت 300 مترمربع و زيربناي 70 مترمربع با اعتباري بالغ بر 500 ميليون ريال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد احداث گرديد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا