بهرام عبدالحسینی در دیدار هیات ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در جذب جوانان واحیای کارکردهای مختلف مساجد بر عهده دارند.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مساجد خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در پویائی مساجد باید داشته باشند.
حجت الاسملام و المسلمین حسینی خراسانی، مدیرکل ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری نیز در این نشست با اشاره به برنامه ها و سیاست های ستاد عالی کانون های مساجد تاکید کرد: به برکت امام وشهدا و رئیس جمهور مکتبی زمینه برای فعالیت گسترده در مساجد وجود دارد.
وی با اشاره به برنامه ها وسیاست های دولت مسجد محور تصریح کرد: هر آنچه رنگ خدائی بگیرد ماندگار است و قطعا در این زمینه نقش مساجد برجسته است.
عباسعلی قاضی، زاده مسئول امور استان های ستاد عالی کانون های مساجد نیز در این دیدار اظهارداشت: سیاست و مبنای حرکت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر آمزش پایه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه آموزش از اهیمت بالائی برخوردار است تصریح کرد: افزایش ارتقای علمی نیروها از سیاست ای اصولی ستاد عالی است و تاکنون برنامه های مختلفی نظیر مدیریت فرهنگی و اتوماسیون اداری برای آنان برگزار شده است
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا