به همت اداره تبلیغات اسلامی و به مناسبت دهه فرخنده فجر و به منظور آشنا نمودن عموم مردم با کلام نورانی وحی، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی محمد تقی خان از کشور پاکستان در مصلای شهدای محراب این شهرستان در روز شنبه 15/11/90 برگزار شد.
در این برنامه که حدود 2000 نفر برادر و خواهر حضور داشتند، برادران محمد نقی خان و محمد تقی خان هر دو از کشور پاکستان به اجرای برنامه پرداختند و همه را به فیض رساندند.
برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت قرآن کریم توسط یکی از قاریان شهرستان و خیر مقدم حجت الاسلام محمد پورقيومي رييس اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های این محفل بود.

-محفل انس با قرآن کریم در بخش بهمن ابرکوه برگزار شد
از سوی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه با همکاری اداره آموزش و پرورش و به منظور بهره مند سازی و اشاعه فرهنگ اسلامی، به خصوص حفظ قرآن کریم در بین فرهنگیان و دانش آموزان محفل انس با قران کریم با حضور نابغه قرآني محمد تقي خان از كشور پاكستان در شهر مهردشت از توابع بخش بهمن برگزار شد.
در این محفل که در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) اجرا شد، تعداد 1500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر به همراه معلمان و مربیان خود حضور داشتند.
تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان شهرستان و دانش آموزان برتر این رشته و خیر مقدم حجت الاسلام محمد پورقيومي رييس اداره تبلیغات اسلامی و اجرای مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا