برگزاری نشست مسئولان کانون های مساجد منطقه 2 کشور

نشست مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 2 کشوربا حضور مسول ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون هی فرهنگی هنری مساجد صبح و عصر در سالن اجتماعات مجتمع امام علی(ع)یزد برگزار شد.

حجت الاسملام و المسلمین حسینی خراسانی، مسئول ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری در این نشست با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهارداشت: اخلاق وبیان شیوا امام راحل(ره)نقش موثری در پشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشت.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) در اوج مظلومیت این انقلاب نامه تاریخی خود به گورباچف را نوشت و در آن نامه سخنانی تاریخی نظیر کمونیسم را در زباله دان تاریخ مشاهده می کنم را بیان و با همان یک نامه پایگاه کمونیسم را در دنیا به هم ریخت.

وی همچنین خواستار توجه به مساجد و کانون های فرهنگی هنای شد و اظهارداشت: مسجد خود به تنهائی موضوعیت دارد و باید توجه بیشتری به آن صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، دبیرکانون های فرنگی هنری مساجد ممنطقه 2 کشور نیز در این نشست با بیان اینکه تا پایان سال 13هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور راه اندازی مشود اظهارداشت: باید تا برنامه پنجم توسعه 22هزار کانون فرهنگی هنری در کشور راه اندازی شود و در زمینه کانون های تازه تاسیس برنام منسجم حمایتی وجود داشته باشد.

علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های یزد اظهارداشت: یزد مهد عالمان بزرگی نظیرآیت الله حائری یزدی و آیت الله سید محمدکاظم طباطبائی است.


وی با اشاره به قابلییت های استان یزد تاکید کرد: یزد به رغم خشکسالی و کمبود آب به همت کشاورزان سخت کوش خود دارای محصولات متنوعی نظیر رناس است.

گفتنی است، در این نشست در خصوص دستور کار های جلسه بخث و تبادل نظر صورت گرفت، شورای منطقه 2 کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شامل استان های اصفهان، خوزستان،چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان و یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا