رییس دانشگاه پیام نور مرکز تفت بر بهره گیری حداکثری از نیروی انسانی دانشجو در مراکز دانشگاهی تاکید کرد.

اکبر ذوالفقاری در جمع فعالان دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تفت عشق و علاقه، پرانرژی بودن و جوان بودن را از شاخصه های کارهای دانشجویی عنوان و تصریح کرد بهره گیری حداکثری از نیروهای فعال دانشجویی، فضای امید را تقویت و منابع انسانی کارآزموده را وارد بازار کار می کند.

وی با بیان اینکه حضور فعالان دانشجویی خلا موجود منابع انسانی در دانشگاه را پر می کند افزود همکاری دانشجویان در واحد های مختلف دانشگاهی همواره مثمر ثمر بوده و امید است از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

ریس دانشگاه پیام نور مرکز تفت از تلاشها و همکاریهای دانشجویی در پیگیری امور و حل مشکلات دانشجویی قدردانی و تاکید کرد ساماندهی روند بکار گیری نیروهای دانشجویی، راندمان کاری در دانشگاه را افزایش می دهد.

اکبر ذوالفقاری تعامل، همکاری و همفکری را لازمه پیشرفت در بخش های مختلف دانست و ادامه داد با همکاری و همفکری نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف هم برطرف می شود.

در این جلسه دانشجویان فعال در حوزه های دانشجویی را هکارهای خود را برای تقویت بخش های مختلف دانشجویی اعلام و بر حمایت بیش از پیش مرکز از فعالان دانشجویی بیان کردند.

تسریع در پرداختها، پیگیری در حل مسایل مطروحه حوزه ها در طول ترم، حمایت جهت تسهیل در رفت و امد، تقویت روحیه کارهای جمعی و تقویت هماهنگی های بین بخشی از جمله مسایلی بود که در این جلسه مطرح و درباره انها بحث و گفتگو شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا