فرماندار تفت با صدور پيامي از مردم شهرستان تفت دعوت كرد تا همچون سالهاي گذشته با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن شركت نمايند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،ابوالقاسم دهقان ضمن تبريك ميلاد باسعادت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)در بخشي از اين پيام آورده است:یوم الله 22 بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.
فرماندار تفت در اين پيام ضمن اشاره به اهميت بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي افزوده است: دهه فجر انقلاب اسلامي امسال با توجه به بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي و عربي، پيروزي ها، دستاوردها و موفقيت هاي ارزشمند ملت ايران در عرصه هاي گوناگون علمي و فناوري و پيشرفت هاي چشمگير در همه زمينه ها براي رشد و تعالي ايران اسلامي مقارن شده است.
حضور قاطع و هوشمندانه مردم در راهپيمايي 22 بهمن از يك سو عامل ياس و نااميدي در اردوگاه دشمن و از ديگر سو موجب اميد و نشاط در سرتا سر ايران اسلامي مي شود و انگيزه مضاعفي را به مسلمانان جهان و آزاديخواهان عالم هديه مي كند.
فرماندار تفت در بخش پاياني اين پيام از مردم آگاه، هوشيار و مومن شهرستان تفت دعوت نموده است تا يك‌بار ديگر همچون هميشه با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در صحنه‌هاي راهپيمايي سي‌ و سومين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در روز 22بهمن، مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر دهان استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار و رژيم غاصب اسرائيل بكوبند و حماسه‌اي ديگر را رقم زنند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا