ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: ایام ا... دهه فجر بیشتر از همیشه بوی امام راحل و شهداء را با خود دارد.
یکی از برنامه های ارزشی که همه ساله در این ایام برگزار می شود سرزدن به خانواده شهداء است که با همیاری مردم،مسئولان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس صورت می گیرد.
اگر وقتی را برای این کار بگذاری علاوه بر صفا و صمیمیتی که نصیب تو می شود می توانی خاطراتی جالب از همرزمان شهداء را نیز با خود به سوغات ببری.
دیشب میهمان خانواده جهاد گر شهید محمد علی فلاح زاده بودیم.
شهید محمد علی فلاح زاده در تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی حضوری فعال داشت و حتی گاهی خود منشا تظاهرات بر علیه رژیم سفاک پهلوی بود.
وی با پیروزی انقلاب از فعالیت دست بر نداشت و دائم در فعالیت ها و سخن رانی ها حضور داشت و دائم می گفت : که چرا من شهید نشدم . مدت ها پس از تشکیل جهاد سازندگی در ابرکوه محمد علی نیز به خدمت آن سازمان پذیرفته شد . او به کار علاقه ی خاصی داشت و خلوص او به انقلاب و خدمت در جهاد، زبانزد همکارانش بود و به علت کار صادقانه و ابتکارات خود در فعالیت های جهاد، عضو شورای اجرایی جهاد گردید . شهید محمد علی در اولین گروه اعزامی جهاد به جبهه داو طلب شد و در ماه اول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود که با عده ای از همکارانش عازم اهواز گردید و در گروه غیر منظم شهید چمران شرکت و تیر بار چی یک گروه ده نفری گردید.
او در درگیری های سوسنگرد نیز شرکت داشت .خداوند بالاخره آرزوی دیرینه اش را که همانا شهادت در راه خدا بود بر آورده ساخت و در 12 محرم سال 1359 در شهر سوسنگرد با دیگر همرزمان فداکارش مظلومانه به شهادت رسید و در حالی که تنها 40 روز از ازدواجش می گذشت و حجله اش هنوز پا بر جا بود به سوی خدا شتافت.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا