مهندس سید علیرضا رسولی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز شهرستان به تاسیسات شهری فوق، واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری ابرکوه تا کنون با پیگیریهای متعددی که انجام داده است توانسته است گامهای مهمی در این راستا بردارد.
مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری ابرکوه در ادامه گفت: تهیه زمین بعنوان مهمترین بخش پروژه، اخذ مجوزهای آب، برق و ...، تهیه پلانها و دیگر مسائل مانند طرحهای توجیهی و اخذ مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذیربط، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه می باشد. وی در مورد مشخصات فنی این طرحها نیز چنین توضیح داد که مساحت میدان میوه وتره بار 5 هکتار است که شامل 43 غرفه، 13 مغازه، نمازخانه، رستوران، بانک، اقامتگاه، پارکینگ، فضای سبز و غیره می باشد. همچنین کشتارگاه مورد نظر با وسعت 2 هکتار شامل سالنهای ذبح دام سبک و سنگین، سالن انتظار دام، خطوط و شبکه سلّاخی، حوضچه های سپتیک و غیره است. اما در مورد پارک بازی که هنوز در مرحله تهیه طرح و نهایی شدن شرایط اجرای آن می باشد. پیش بینی می شود نیازمند 5 هزار متر مربع فضای داخلی و بیرونی باشد. مراحل مختلف این پروژه نیز مجدّانه در دست پیگیری است.
مهندس رسولی در پایان گفت این پروژهها که در صورت اجرا شدن به طور مستقیم نزدیک به 50 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد در راستای افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهری پیگیری می شوند. البته جا دارد از همکاری، مشارکت و مساعدت شهرداری محترم مهردشت و همراهی ارگانهایی نظیر استانداری محترم، فرمانداری شهرستان، امور اراضی استان، منابع طبیعی استان و شهرستان، دامپزشکی استان و شهرستان، محیط زیست استان و شهرستان، جهاد کشاورزی شهرستان، نمایندگی اداره صنعت، تجارت و معدن شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا