اولین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد اجرایی سند کاهش فقر استان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار و با حضور اعضا  در محل دفتر معاونت سياسي و امنيتي استانداري برگزار شد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اهمیت حفظ کرامت نيازمندان گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در دستگاه های دولتی و بخش خصوص برای رفع نیاز نیازمندان وجود دارد که باید مدیریت و ساماندهی شود.

"غلامحسین دشتی" بر لزوم ترویج فرهنگ صدقه ، انفاق و زکات تاکید کرد و گفت: سیاست توانمند سازی مددجویان یک اصل مهم است و خوشبختانه اشتغال زایی بالایی در این راستا در استان صورت گرفته است.

وی از مسئولین اجرای این طرح خواست تا به سند کاهش فقر به عنوان یک سند پویا نگاه کنند و ظرفیت های جدید را در این طرح شناسایی و اجرا نمایند.

در این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد ،پیشنهادات مرتبط با دستگاه های عضو را ارائه کرد و نمایندگان دستگاه های عضو به ارائه برنامه های مرتبط با دستگاه خود پرداختند. رفع موانع تحصیلی ، ارائه خدمات پزشکی ، آموزشی و رفاهی و رفع مشکلات اقتصادی ، ارتقاء سطح دانش عمومی از فواید انفاق و زکات و ترویج این فرهنگ، از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا