پيام تبريك امير بني كريمي مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان يزد به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر
بسمه تعالي
پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقطه عطفي در انقلابات و خيزشهاي منطقه و جهان محسوب شده و باعث ياس و نااميدي دشمنان اسلام و به اضمحلال كشيدن قدرت طلبان جهانخوار خواهد شد.
چند دهه پيش در چنين روزي مردم ايران برعليه استعمار، استبداد ،استكبار جهاني كه بر ايران سايه انداخته بود قيام كردند و خواستار استقلال ميهن خود از وجود لوث هر چه بيگانه و بيگانه پرست بود شدند ملت شريف و شهيدپرور انقلاب بعد از سالها مبارزه و استقامت و حتي به شهادت رسيدن عزيزترين افراد خود بر عليه رژيم سابق بلاخره عوامل بيگانه گان رااز خاك پاك كشور اسلامي ايران با رهبري حضرت امام خميني (ره) بيرون كردند و اين روز را پيروزي انقلاب اسلامي ايران نام نهادند.
اين ملت در دوران 8 سال دفاع مقدس نيز با اتكاء بر نيروي ايمان و اعتقادات خود با هدايت رهبري حضرت امام خميني (ره) با وجود تحريمها و فشارهاي ابرقدرتهاي جهان پيروزي را مصداق آيه شريفه «واستعواً بالصبر و الصلاة» از آن خود نمودند و اين همان امدادهاي غيبي حضرت حق تعالي بر ملت مسلمان و شريف ايران اسلامي مي باشد.
علت ماندگاري انقلاب اسلامي و نامي ايران به دليل وحدت كلمه مردم مؤمن و انقلابي و هميشه در صحنه و ديگري به خاطر و جود پر بركت ( ولايت فقيه)رهبري مقام معظم (مد ظله )ميباشد كه اين انقلاب را نسبت به ساير انقلابهاي جهان ماندگارتر و اسوه تر نموده است كه در حال حاضر بيداري اسلامي درمنطقه خاور ميانه و در سطح جهان نشأت گرفته از انقلاب عظيم جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
در حال حاضر دشمن براي تسلّط بر افكار عمومي مردم ايران از ترفندهاي گوناگون از جمله تحريم، جنگ نرم، تبليغات رواني استفاده مي كنند تا به اهداف ديرينه خود برسند اما به حول و قوه خداوند متعال ملت شريف ايران مثل هميشه پيروز وسربلند از اين ميدان بيرون خواهد آمد.
سي وسومين سالگرد پيروزي شكوهمند دهه مبارك فجر را به تمامي مسلمين و مردم شريف و شهيد پرور استان يزد تبريك و تهنيت گفته و آرزو مي نمايم كه درسايه توجهات حضرت حق تعالي و عنايات حضرت امام بقيه ا... الاعظم امام عصر ارواحنا فداء و پيروي از فرامين مقام اعظمي ولايت،سرباز مشفقي براي انقلاب اسلامي ايران باشيم.
امير بني كريمي مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان يزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا