رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان و جانازان انقلاب اسلامی دانست.
دکتر کلانتری در گردهمایی روسا/ مسئولان/ رابطان و عاملان مالی مراکز در امرهای پیام نور استان یزد نقش روحانیان و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی را یاد آور و تصریح کرد: در آن برهه مهم از زمان دانشگاهیان و دانشجویان با حضور در عرصه های مختلف انقلاب نقش بی بدیلی اجرا کردند.
ولی گسترش فعالیتهای فرهنگی و توسعه اندیشهای اسلامی و انقلاب اسلامی را از وظایف مهم دانشگاهیان در جامعه امروز عنوان و خاطر نشان کرد: طرحهای عفاف و حجاب و قرآنی از جمله ارزشهای انقلاب اسلامی است که باید امروز مورد توجه دانشگاهیان و دانشجویان قرار گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد برنامه های این دانشگاه در بزرگداشت دهه فجر مبارک و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات طراحی بازیهای کامپیوتری با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن/ جشن های بزرگ انقلاب ازمهمترین برنامه های دانشگاه پیام نور استان یزد در دهه مبارک فجر است.
کلانتری از جهش دانشگاه پیام نور استان یزد در توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی سخن گفت و افزود: استان یزد در مقایسه با بسیاری از استان ها که امکانات و ظرفیت های بالاتری دارند در حوزه تحصیلات تکمیلی پیشرو و ممتاز است.
وی فعالیتهای عمرانی دانشگاه پیام نور استان در سالهای اخیر را بی نظیر توصیف و تاکید کرد: آماده سازی ساختمان های مورد نیاز/ فضاهای مناسب آموزشی/ تهیه تجهیزات و امکانات لازم از برنامه های دانشگاه پیام نور استان در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تربیت کادر متخصص/ متعهد/ پایبند به نظام، انقلاب و ولایت را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام و خا طر نشان کرد بمنظور تقویت کادر مجرب / افزایش امنیت شغلی و تقویت انگیزه های کاری تاکنون ارتقا کادر اداری – علمی این دانشگاه فعالیت های و پیگیری های خوبی صورت گرفته بگونه ای که تاپایان امسال 88 نفر از نیرئهایی که به دنده آنها تکمیل شود استتبدیل فعالیت شوند.
کلانتری با اشاره به فعالیتهای گسترده علمی- آموزشی دانشگاه پیام نور استان/ از عوامل اجرایی و مسولان برگزاری امتحانات پایان ترم گذشته این دانشگاه قدر دانی و تشکر کرد.
وی ارتقای رتبه دانشگاه پیام نور یزد از واحد به مرکز خبر داد و افزود: این موضوع از جمله معضلات چندین ساله دانشگاه پیام نور یزد بوده که با تلاش و پیگیری های شبانه روز ی حل شده است.
در این گردهمایی علاوه بر مدیران حوزه ستادی/ روسا/ مسولان/ رابطان و عاملان مالی مراکز در واحدهای پیام نور استان یزد نیز دیدگاه ها و راهکارهای خود را برای ارتقای سطح آموزشی و توسعه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام کردند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا