معارفه سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهاباد

با حضور معاون مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مهدی خادمی بهابادی به عنوان سرپرست نمایندگی این اداره كل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد در جلسه ای با حضور فرماندار، معاون فرماندار، معاون مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و تنی چند از مدیران شهرستان، تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهاباد انجام شد.

فرماندار بهاباد در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریك آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شناساندن تاریخ بهاباد و جاذبه های گردشگری شهرستان از وظایف مهم میراث فرهنگی است.

"محمدرضا هدائی" شهرستان بهاباد را منطقه ای بكر و دست نخورده عنوان كرد و گفت: این شهرستان دارای پتانسیل های بسیار خوبی جهت جذب گردشگر و ثبت آثار تاریخی و فرهنگی می باشد و مسئول جدید نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان باید بیش از پیش نسبت به حفظ آثار تاریخی و فرهنگی و شناساندن آنها به جامعه تلاش نماید.

در ادامه جلسه معاون توسعه مدیریت اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ارتقاء بهاباد به شهرستان را نقطه عطفی در شناسایی پتانسیل های این منطقه بكر و زیبا دانست و تصریح كرد: برای حفظ میراث باید همه اقشار جامعه در كنار هم فعالیت كنند و مهمترین افراد برای حفظ میراث گرانبهای كشور، افراد جامعه هستند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=45356_200.jpg

"حسین بقائی" همچنین بعد فرهنگی میراث را مهمتر از بعد اجرایی آن دانست.

در پایان جلسه از زحمات "مهدی جمائیان" سرپرست سابق نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهاباد تقدیر شد و "مهدی خادمی بهابادی" به سمت سرپرست جدید این نمایندگی منصوب گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا