ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان روستائی بخش مرکزی ابرکوه در سالن ورزشی کوثر با شعار زن روستائی،ورزش، حجاب آغاز شد.

رئیس هیئت ورزشی روستائی عشایری بخش مرکزی در مراسم شروع این دوره از مسابقات اظهار داشت: مطرح شدن زنان ایران اسلامی تنها به واسطه حفظ روحیه فرهنگی اسلامی است و زنام با حفظ همین روحیه می توانند الگوئی برای دیگر زنان جهان باشند

احمد آخوندی افزود:بحث ورزش بانوان روستائی از این به بعد با پیگیری های بیشتر دنبال خواهد شد و تلاش خواهیم کرد که زیر ساخت های ورزش بانوان در ابرکوه تقویت شود

وی یادآور شد:برای پیشبرد بهتر کارها در زمینه ورزش روستاها و با همکاری دهیاران و اداره ورزش و امور جوانان ابرکوه افرادی به عنوان رابط ورزشی از هر روستا انتخاب شده اند که این افراد می توانند نقش موثری در زمینه ورزش روستائی داشته باشند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=45218_%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86.jpg

بخشدار مرکزی ابرکوه افزود:این مسابقات که در 4 مقطع دبستان، راهنمائی،دبیرستان و آزاد برگزار می شود علاوه بر گرامیداشت دهه مبارک فجر اهداف مهمی چون ایجاد شور و نشاط در خواهران را نیز دنبال می کند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت:زنان علت موفقیت و پیشرفت مردان و جامعه هستند و اعتقاد داریم که در مورد ورزش و فراهم کردن امکانات در حق زنان ظلم شده است.

ابوالفضل قاسمی افزود: امیدواریم که با لطف مسئولان بتوان مشکلات ورزشی بانوان شهرستان را که تعداد آن ها کم هم نیست مرتفع شود.

وی در مورد امکانات ورزشی ابرکوه قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت:دستاوردهای نظام اسلامی در بخش ورزش شهرستان بسیار است، به گونه ای که شهری که تا قبل از این تنها دارای یک زمین فوتبال خاکی بود دارای 7 سالن ورزشی،زمین چمن و چمن مصنوعی است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا