حجه الاسلام والمسلمین دکتر خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامی گفت : برنامه های ایام ا... دهه مبارک فجر امسال نیز چون سالهای گذشته با هدف انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان و دانشجو برگزار می شود .

وی درادامه با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در شورای فرهنگی واحد مطرح و به تصویب رسیده،گفت: در این راستا با تشکیل ستاد دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نظر داریم تا با برگزاری هر چه بهتر برنامه های ، متعدد، فرهنگ انقلاب،اهداف و دستاوردهای نظام  را بیان کنیم.

دکتر خواجه پور عنوان کرد: صبح روز پنج شنبه 13 بهمن ماه ، کارکنان دانشگاه به صورت  یکپارچه  از درب ورودی به سمت معراج شهدای گمنام دانشگاه حرکت خواهند کرد، همچنین فضاسازی و تبلیغات در محیط دانشگاه ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام توسط دانشجویان و کارکنان واحد،اعزام کاروان دانشجویی به مشهد مقدس و تدوین بولتن خاطرات انقلاب،برگزاری مسابقات خاطره نویسی،کتابخوانی و ورزشی،توزیع بسته های فرهنگی، ،برگزاری سخنرانی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی،برگزاری جشن پیروزی انقلاب و حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه از برنامه های فرهنگی واحد یزد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در پایان خواستار حضور پرشورتر دانشگاهیان در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه شد که حضور در این مراسم،  ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی خواهد بود و به جهانیان ثابت خواهد کرد که ملت مسلمان ایران در راه دفاع از انقلاب و اهداف  نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره ای کوتاه نخواهد آمد . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا