وارده به یزدفردا :تریال سوار یزد ی:ما زمین برای تمرین نداریم!!!


وارده به یزدفردا :با سلام و خسته نباشید...-به عرض شما میرسانم ک من حدودا 4 ساله است که  در استان یزد مشغول به دوچرخه سواری در رشته ی تریال هستم و در این مدت هیچ زمین ومکانی برای تمرین نداشتم و بیشتر کنار خیابان ها تمرین میکرم.

و یک سال است که  تعداد تریال سواران در یزد بیشتر از قبل شده است  و ما برای زمین درخواست های زیادی داده ایم ولی به جایی نرسیده و جواب درستی نگرفتیم

خواهشمند است ک در مورد زمین پیگیری کنید

توضیح یزدفردا :تریال چیست ؟

این رشته هم تلفیقی از دوچرخه کوهستان با دوچرخه BMX به وجود آمده و علاقه مندان می توانند با دوچرخه تریال حرکات نمایشی در محیط کوهستان و شهر را تجربه کنند . در تریال اصل بر تعادل است . در این رشته دوچرخه سوار بیشتر با انجام حرکات تعادلی و جفت کشیدن ها ، دو چرخه را از روی یک مانع به روی مانعی دیگر می پراند. این موانع هم می توانند مصنوعی باشند مثل محیط های شهری و پارکها و هم طبیعی مثل صخره ها .عموما حرکات اکروباتیکی و پرشهای خیلی خاص و حرکات تعادلی به مانند ثبت رکود بالا رفتن از 747 پله به علت طراحی خاص دوچرخه تریال تنها به این دوچرخه امکان پذیر است و نمی توان با BMX آنرا انجام دهید .
از دیگر خصوصیاتش توانایی رکاب زدن در سربالای را دارا می باشند و می توانند از مزایای یک دوچرخه کوهستان به مانند سیستم دنده و ترمز دیسک و کمک فنر و غیره به خوبی بهره ببرند .
به علت رسیدن به تعادل مطلوب ، تنه این دوچرخه ها کوتاه ودارای شیب تنه زیاد بوده که از نشانه های بارزشان می باشد و همچنین باید دارای استحکام قابل قبول برای انجام حرکات نمایشی را داشته باشند . تعداد پره های چرخ در این دوچرخه ها زیاد بوده تا در پرشها آسیب نبیند ، لاستیکها نیز باید تحمل پرشها و حرکات نمایشی را داشته باشند. بیشتر اوقات چون دوچرخه سوار از زین استفاده نمی کند و به جهت عدم مزاحمت زین و لوله زین را حذف می کنند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا