فرماندار یزد در این جلسه گفت: دشمنان درصدد دلسرد نمودن مردم از نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 فرماندار یزد هم در این نشست گفت: دشمنان و استكبار جهانی در طرحهای مختلف درصدد دلسرد نمودن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

 عزیزالله سیفی با بیان اینكه دشمنان می ترسند كه الگوی انقلاب اسلامی با سایر كشور ها منتقل شود افزود: این درحالی است كه شاهد بیداری كشورهای اسلامی هستیم.

وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاكید كرد و اظهار داشت: مردم با حضور خود یكبار دیگر حماسه بزرگ برای كشور خلق می كنند و دشمنان را ناامید می كنند.

سیفی اضافه كرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد كه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به دیدار جوانان كشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی گفت: آنها با شور و شوق بحث انقلاب را در كشور خودشان بیان می كردند و اشك از چشمانشان جاری می شد.

 در ادامه حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: این پروژه ها در زمینه های مختلف و با اعتبار 104 میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی در ادامه با بیان اینكه 500 ستاد و كمیته به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان تشكیل شده است اظهار داشت: چهار هزار 500 برنامه در زمینه های مختلف در سطح استان در این ایام برپا می شود.

رییس ستاد هه فجر استان یزد ،نواختن زنگ انقلاب، استقبال نمادین از تمثال امام راحل از فرودگاه شهید صدوقی ، رژه موتوری ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار روحانیون با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اعزام مبلغین به مدارس و مراكز آموزش عالی با هدف تبیین انقلاب اسلامی و امام راحل را از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح استان بیان كرد.

فخرالدینی تصریح كرد: همچنین برنامه های مختلفی از سوی كمیته عشایری و روستایی دهه فجر در روستاهای استان برپا می شود.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینكه انقلاب اسلامی و دهه فجر، پاسداشت ارزشها و معنویات است، تصریح كرد: انقلاب اسلامی در تمام جهان با نام امام راحل شناخته می شود و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان تبیین شود.

وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و برنامه های ایام الله دهه فجر تاكید كرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود سیلی محكمی به گوش مستكبرین خواهند زد و موجب دلگرمی مسلمان كشورهای مسلمان می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینكه 22 بهمن ماه در حقیقت سر آغاز مبارزه با ظلم و ستم و بیداری مستضعفین جهان است، افزود: راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9:30 صبح با تجمع مردم از میدان آزادی (باغ ملی ) آغاز و از مسیر خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی به سمت خیابان امام خمینی (ره) و تجمع در چهار راه شهدا و حسینیه امیر چخماق می باشد.

فخرالدینی خاطرنشان كرد: در طول مسیر برنامه های مختلف فرهنگی ، ورزشی از قبیل پایگاههای نقاشی كودكان و حركات ورزشی ورزشكاران و همچنین اجرای سرود 1357 نفر از دانش آموزان خواهیم داشت.

وی تصریح كرد:همچنین سخنرانی یكی از شخصیتهای كشوری و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های مراسم بوم الله 22 بهمن است.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد هم تبیین و ترویج آرمان های فرهنگی انقلاب اسلامی، تعمیق معرفت و بصیرت دینی جامعه برپایه قرآن و مكتب اهل بیت (ع) و تبیین اندیشه های دینی و سیاسی امام خمینی (رع) را از اهداف تشكیل ستاد دهه فجر بیان كرد.

سعید زارع افزود: به مناسبت 12 بهمن اتوبوسهای شركت های خط واحد به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی برگزاری 300 برنامه توسط كمیته كودك و نوجوان و برپایی مسابقات مختلف قرآنی و گلبانگ تكبیر را از جمله برنامه های دهه فجر بیان كرد.

مسوول كمیته اطلاع رسانی و ارتباطات دهه فجر استان یزد و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز یزد هم نقش اصحاب رسانه را در انعكاس خبرهای دهه فجر مهم دانست و گفت: انعكاس فعالیتهای نظام موجب دلگرمی مردم خواهد شد.

محمودرضا رحمانی افزود: دهه فجر سرآغازی بر پایان دو هزار و 500 نظام ستمشاهی بود و لذا بیان اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و عملكرد مسوولان نقش مهمی در تنویر افكار عمومی خواهد شد.

وی تأكید كرد: با توجه به استقبال جوانان ، باید سعی شود دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی به نسل جوان انتقال داده شود.

مسوول كمیته اطلاع رسانی و ارتباطات دهه فجر استان ادامه داد: وقتی جوانان شیفته كشورهای اسلامی را می بینیم كه با چه شوق و ذوقی از حضور در ایران اسلامی و فرصت دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یاد می كنند وظیفه ما در معرفی بیشار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیشتر می شود .

رحمانی با تأكید بر لزوم مردمی شدن بیشتر برنامه های دهه فجر خاطرنشان كرد : خوشبختانه با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با آغاز امامت امام زمان (عج) و ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) و نیز آغاز هفته وحدت ،قطعا برنامه های شاد و جدیدی خواهیم داشت كه به مردمی تر شدن برنامه ها كمك خواهد كرد .

وی در پایان از همه رسانه ها خواست تا با بهره گیری از فضای دهه فجر امسال ، بر حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تأكید نمایند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا