عیادت معاون اول رئیس جمهور از محمدعلی کشاورز

محمدرضا رحیمی با حضور در منزل محمدعلی کشاورز،در فضایی صمیمی جویای احوال این چهره ماندگار کشور شد و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کرد


معاون اول رئیس جمهور از محمدعلی کشاورز، هنرمند برجسته و بازیگر پیشکسوت کشور عیادت کرد و از آخرین وضعیت درمانی ایشان مطلع شد.

به گزارش یزدفردا  به نقل از  ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی، با حضور در منزل محمدعلی کشاورز، در فضایی صمیمی جویای احوال این چهره ماندگار کشور شد و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

معاون اول رئیس جمهور از آقای کشاورز به عنوان یکی از برجسته‌ترین هنرمندان و بازیگران متعهد و تاثیرگذار کشور نام برد که نقش‌هایی خاطره‌انگیز و ماندگار از خود برجای گذاشته است.

رحیمی همچنین در تماس تلفنی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در جریان کیفیت رسیدگی‌های پزشکی به آقای کشاورز قرار گرفت و برای پیگیری و هماهنگی‌های لازم در جهت تسریع در معالجه و بهبود این هنرمند ارزشمند کشور توصیه‌هایی کرد.

محمدعلی کشاورز هنرمند نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون و متولد 1309 و از چهره‌های ماندگار کشور در سال 83 است که چندی پیش به علت زمین‌خوردن دچار شکستگی در ناحیه استخوان لگن شد و مدتی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا