چندخطی برای مجید جوادیان


امیرترقی نژاد


مجید جوادیان دوست عزیزی که در طول مدت فعالیتم هزاران هزار کار از او فرا گرفته ام با درخواست خوداز روابط عمومی ارشاد رفت تا در واحد برنامه ریزی مشغول به فعالیت شود.


نوشتن برای مجید سخت است چه که خود او نویسنده ای است که علرغم بی مهری هایی که جامعه یزد به او رواداشته ، با استعداد و نبوغ نوشتنش نشان داده که اسطوره طیف مدرنی از نویسندگی است.برای همین سخت است که خواسته باشی از مجید بگویی که او چه کارهای روبه جلویی انجام داده است.


مجید قبل از آنکه از جنس روابط عمومی باشد از طیف روزنامه نگاران مدرنی است که با کثرت ادبیات و تبحرنویسندگی و از همه مهتر شناخت خاص خود از جامعه شناسی نثرهایی را تولید نموده که همچنان در اذهان باقی مانده است.برای همین مگر می شود آن سرمقاله این روزنامه نگار جوان را فراموش کرد که با عنوان "روشنفکران نسل چه گوارا"به نقد از آشفته نویسی در فضای رسانه ای اشاره نمود بود.


مجید سراسر از استعداد نویسندگی است و شاید بیش از همه این لطف را مدیون مادری باشد که او را از دوران کودکی با کتاب همراه نموده است.این دلسوزی مادرانه مجید است که او وقتی برای اولین و حتی با اولین تجربه در جشنواره تئاتر استانی شرکت می نماید مقام اول را نصیب خود می سازد.


مجید عاشق رسانه است، و برای همین توانست در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برترمقام اول ارتباط با رسانه را بدست آورد.


مجید استاد مسلم جامعه شناسی تاکنون منشاء برکات زیادی در حوزه فرهنگی و از همه مهمتر در روابط عمومی بوده است که براحتی از یاد نخواهد رفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا