یزدفردا :معاون برنامه ریزی استاندار  برارتباط مثلث سه گانه سازمان صنعت، معدن و تجارت ، كارخانجات آردسايي و اتحاديه صنف نانوايان استان یزدتاکیدکرد

جلسه‌اي با حضور اعضاء و مدعوين به منظور بررسي وضعيت گندم، آرد و نان و اتخاذ تصميمات مقتضي در محل ساختمان شماره «2» استانداري يزد برگزار گرديد.

به گزارش وااحد دریافت خبر یزدفردا: معاون برنامه ریزی استاندار توضيحاتي پيرامون وضعيت آرد و نان استان ارائه و اظهار داشت : اين گردهمائي به دليل هم‌انديشي در خصوص آرد و نان استان است بحمدا... مشكل خاصي وجود ندارد و در صورت وجود مشكل نيز با همدلي قابل حل مي‌باشد

مهندس بابایی ازشركت غله و خدمات بازرگاني استان خواست همانگونه كه مسئول توزيع گندم به كارخانجات آردسايي بوده اند در زمينه كميت و كيفيت گندم نيز همت بيشتري داشته باشد.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بايد با هماهنگي و همكاري كارخانجات آردسايي و اتحاديه صنف نانوايان به عنوان مثلث سه‌گانه ارتباط برقرار نمايد و آمار و اطلاعات در زمينه ميزان سهميه‌هاي آرد گندم تحويلي شركت غله استان به كارخانجات آردسايي را به صورت ماهيانه داشته باشد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نیز گزارشي از عملكرد نظارت و بازرسي آرد و نان استان از زمان محول شدن امور آرد و نان به سازمان ارائه نموده و اظهار داشت: انتظار اين است كه فضاي رقابت بيشتر ايجاد شود و با برنامه‌ريزي دقيق و راهكار مناسب مشكلات را مرتفع و مديريت نمائيم.

مهندس زارع افزود: به محض اطلاع از مشکل آرد ، با حضور نمايندگان استانداري ازكارخانه آرد روشن بازديد به عمل آمد كه شرايط به نحوي بود كه هر اندازه آرد توليد مي‌شد متقاضي براي آن وجود داشت و مشکل خاصی وجود نداشت.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نیزاظهار داشت: ميانگين مصرف گندم كارخانجات را تحويل داده‌ايم و از لحاظ گندم هيچگونه نگراني وجود ندارد زيرا مصرف آن افزايش نداشته است و انتظار اين است همانگونه كه شركت غله مشتريان خود (كارخانجات) را كنترل مي‌كند كارخانجات و اتحاديه نيز مشتريان خود را كنترل نمايند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا