حاتمی زاده:

روستائیان فعالانه در مراسم دهه فجر شرکت می کنند

ابرکوه: رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:دبیر کمیته عشایری و روستائی دهه فجر ابرکوه گفت: روستائیان قدر دان انقلاب اسلامی هستند و چون گذشته فعالانه در برنامه های گرامیداشت دهه فجر مشارکت می کنند.
محمد علی حاتمی در جلسه کمیته روستائی عشایری دهه فجر اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته اهالی 28 روستای این شهرستان در برنامه های دهه فجر مشارکت دارند.
وی افزود:این کمیته یکی از مهمترین و فعال ترین کمیته های دهه فجر در طول سالیان گذشته بوده است و امسال نیز در راستای وظیفه خود که هر چه بیشتر مردمی کردن مراسم به فرمایش مقام معظم رهبری است خواهد کوشید.
دبیر برنامه های دهه فجر ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت:همزمانی مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین اعیاد زمینه را برای اجرای برنامه های شاد فراهم کرده است.
محمد رضا دهبیدی پور افزود:یکی از مسائلی که باید در برنامه ریزی ها مد نظر قرار گیرد فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال است.
وی در مورد برخی از برنامه هائی که این ستاد در روستاها به اجراء در می آورد اظهار داشت:برخی از این برنامه ها شامل اهداء کتاب به کتابخانه های مساجد روستاها و همچنین شب شعر خاطره با حضور شاعران روستائی است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا