نشست مسولین هیئت های ورزشی استان و معاون وزیر ورزش و جوانان

یزدفردا /ورزشی:معاونت حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به استان یزد با مسولین هیئت های ورزشی دیدار کرد .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا ،در این دیدار که روز پنچ شنبه ششم بهمن ماه با حضورغلامحسین دشتی معاون سیاسی امنیتی استاندار در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد، معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استان یزد در زمینه ورزش دارای ظرفیت و توانایی های بسیار خوبی است گفت : تامین اعتبار و بودجه از عمده ترین مسائل و مشکلات هیئت های ورزشی است که با تامین اعتبارات مورد نیاز و رفع تنگناها ورزش استان در رشته های مختلف می تواند به جایگاه والایی در سطح كشور برسد.

سید احمد رسولی نژاد از دست اندركاران ورزش كشور كه با همه وجود برای تحقق اهداف متعالی ورزش برای نسل جوان فعالیت می كنند تشکر و اضافه کرد : توجه به ورزش استان ها و تامین نیاز مالی هیات های ورزشی باید با جدیت پیگیری شود .

 وی ابراز امیدواری کرد : سال 91 با تعامل تمامی مجموعه وزارت ورزش و جوانان، سال جهش شكوفایی فعالیتهای این وزارتخانه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم در این همایش گفت : استان یزد در زمینه ورزش دارای پتانسیل بسیار خوبی است كه با تامین اعتبارات مورد نیاز می تواند به جایگاه والایی در سطح كشور برسد .

غلامحسین دشتی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان باید بیش از گذشته در سطوح مختلف برای فراهم كردن زمینه مناسب برای رشد ورزش اقدام كند . مدیر كل ورزش و جوانان یزد هم طی سخنانی با قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و اقدامات مختلف انجام شده به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت ورزش استان پرداخت .

 سید غلامرضا كمانه " افزود: خوشبختانه استعداد های بیشماری در قالب رشته های مختلف در ورزش استان یزد وجود دارد كه در سایه تلاش در سطح كشور دارای درخشش می باشد .

وی تصریح كرد: مشكلات مالی و همچنین عدم وجود برخی امكانات و تجهیزات از اهم نیازهای ورزشی استان یزد است كه امیدواریم با حمایت مسئولان مرتفع شود . معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست گزارش عملکردی از فعالیت های هیئت های ورزشی در شش ماه نخست امسال ارائه کرد و گفت : از نظر ورزشکار سازمان یافته در کشور رتبه نخست را در اختیار داریم که این امر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و تلاش هیئت های ورزشی بوده است.

علی اصغر حسینی افزود : 179 اعزام به مسابقات کشوری و منطقه ای بوده است که هر بیشتر از آن ها منجر به کسب مدال و 85 مورد دعوت به تیم های ملی داشتیم.

. وی افزود : در شش ماه نخست امسال 65 دوره آموزشی داوری و مربیگری برگزار شده که 2 هزار و 150 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

در این نشست روسای هیئت های کاراته ، اسکواش ، ناشنوایان ، سوارکاری و انجمن های ورزشی و نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولین و دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند که معاون وزیر قول پیگیری و رفع آن ها را داد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا