كميته استقبال از شوراهاي دوره سوم در استانداري يزد تشكيل شد



به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به منظور برنامه ريزي و هماهنگي شروع فعاليتهاي دوره سوم شوراهاي اسلامي در استان يزد، كميته اي تحت عنوان « استقبال از شوراهاي دوره سوم» در استانداري يزد تشكيل شد. در اولين جلسه اين كميته آقاي دوران معاون سياسي و امنيتي استاندار با اشاره به ضرورتهاي تشكيل اين كميته، ارائه آموزشهاي لازم به اعضاي منتخب شورا و برگزاري جلسات توجيهي را از جمله اهداف كميته استقبال برشمرد و بر ضرورت هماهنگي و همكاري همه دستگاه هاي مسئول براي برنامه ريزي وساماندهي امور شوراها در استان تاكيد كرد.
وي با اشاره به ظرفيت بالاي شوراها براي ارائه خدمات به مردم شهرها و روستاها، توانمندسازي اعضا و ايجاد زمينه هاي تعامل مثبت بين شوراها و دستگاه هاي اجرايي را حائز اهميت دانست و ابراز اميدواري نمود تا زمان باقيمانده به شروع فعاليت دوره سوم شوراها، فضاي هماهنگي، همدلي و صميميت بين اعضاي فعلي و منتخب شوراها حاكم شود.
در اين جلسه همچنين آقاي طالبي سرپرست دفتر امور اجتماعي و انتخابات استانداري به تغييرات صورت گرفته در تركيب شوراها در استان يزد اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه حدود 70 درصد از منتخبان شوراها را افراد جديدالورود تشكيل مي دهند، لازم است تا برنامه هايي در جهت آموزش و آماده سازي آنها براي شروع فعاليت شوراها به مورد اجرا گذاشته شود.
وي از انجام هماهنگي لازم با فرمانداريها و بخشداريها براي برگزاري جلسات توجيهي خبر داد و گفت: كميته استقبال علاوه بر پرداختن به موضوع شروع فعاليت شوراهاي دوره سوم، برنامه هايي را در زمينه تجليل از اعضاي دومين دوره شوراها به مورد اجرا خواهد گذاشت.

شايان ذكر است فعاليت شوراهاي دوره دوم درتاريخ 8 ارديبهشت ماه 1386 به اتمام خواهد رسيد و شوراهاي دوره سوم فعاليت خود را از تاريخ 9/2/1386 همزمان با روز ملي شوراها آغاز خواهند نمود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا