عابدی:

پیام اوباما ناشی از ناتوانی آمریکا در برابر ایران است

یزدفردا :عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که ملت ایران از صلح حمایت می‌کنند اما تن به ذلت نمی‌دهند،گفت:پیام اوباما به رهبر انقلاب نشان از ناتوانی آمریکا برای مقابله با ایران دارد.


 محمد کریم عابدی نماینده مردم طبس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام رئیس‌جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، به فارس گفت:آمریکایی ها بعد از عملیاتی کردن تمام برنامه‌های خود علیه ملت ایران، محکوم به عجز و ناتوانی در برابر ملت ایران شده‌اند.

وی با بیان اینکه اوباما در پیام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از زبان تهدید استفاده نکرده است، افزود:تمام سؤالات و ابهامات آمریکا پیش از این، از سوی مقام معظم رهبری پاسخ داده شده بود.


عابدی گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند که ملت ایران از صلح حمایت می‌کنند اما تن به ذلت نمی‌دهند. برهمین اساس اگر اوباما باید بدانند که ایران هیچ خطری برای کسانی که به حق خودشان قانع هستند، ندارد اما اگر کشوری بخواهد به حریم ایران اسلامی تجاوز کند، ایران اسلامی با تمام قدرت به متجاوزان و تمامی منافع آنها در سراسر جهان پاسخ خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بستن تنگه هرمز نیر گفت: ایران برنامه‌ای برای بستن تنگه هرمز ندارد اما اگر تحریم‌های نفتی اعمال شود این حق ایران است که تحریم‌کنندگان پاسخ نفتی بدهد.

وی افزود: اگر ایران قصد بستن تنگه هرمز را داشته باشند، آمریکا برای مقابله با از اقدام ایران، کاملا عاجز خواهد شد و اگر به بهانه بستن تنگه هرمز کوچکتریم درگیری نظامی در خلیج به وجود بیاورند، ایران پاسخی فراموش نشدنی به آمریکا خواهد داد.

خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا