غبارروبی ضریح مقدس امامزاده جعفر (ع) با حضور آیت الله ناصری+عکس خبری


مراسم غبارروبی ضریح مقدس امامزاده جعفر (ع) با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد انجام شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، آیت الله ناصری در مراسم غبار روبی این امامزاده بر حفظ و نگهداری امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید و خاطر نشان کرد: با حفظ و نگهداری صحیح اماکن متبرکه و آراسته نگه داشتن شرایط این اماکن برای زائران فضای مناسب معنوی را فراهم کند.


وی فراهم کردن فضای مناسب معنوی برای آرامش هر چه بیشتر زائران در اماکن متبرکه و امامزادگان را ضروری خواند و همکاری دستگاههای مذهبی و فرهنگی برای تحقق این هدف معنوی را خواستار شد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=44590_22-098.jpg


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این مراسم بر توسعه و اصلاح فضاهای زیارتی بقاع و اماکن متبرکه تاکید و ابراز امیدواری کرد: با افزایش فعالیت های فرهنگی در کنار طرح های عمرانی شاهد گسترش امکانات برای رفاه حال زائران در برپایی مجالس معنوی در این اماکن باشیم.


حجت الاسلام حاتمی سامان دهی نقش مذهبی، زیارتی و فرهنگی این امامزاده را ضروری خواند و افزود: این امامزاده بخشی از هویت تاریخی، مذهبی و فرهنگی استان یزد و مردم دارالعباده محسوب می شود و باید با ارائه خدمات مناسب برای جذب زائران تلاش شود.


نماینده ولی فقیه در استان پس ازقرائت قرآن و اجرای مراسم مداحی اقدام به غبارروبی حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) و عطر افشانی با گلاب کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا